Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Eylül 2012

beni yine bırakma bensiz sakın gelme


Ben buralarda hasretteyim canım Mekke'm Canım Kâbe'm  tekrar gelmek nasib olsa tekrar aynı rüyayı yaşasam hiç bir meşguliyet seni bana unutturmuyor.. Hiçbir şey yerini doldurmuyor.. İlahi ile insan sarhoş olurmu ben oluyorum.. Orada geldim sana doya doya bakamadım anne hakkı dedim, kul hakkı dedim doyamadım. Anneyi kabeye sırtında taşısan hakkı ödenmez hadisi şerifi olmasaydı annemi birisine emanet edip sana koşa koşa tavafa gelirdim herkesin yaptığının yarısını bile yapamadım ama annem "bana hakkını helâl et benim yüzümden istediğin gibi umre yapamadın dedi" ama çelik leblebi yuttum o an "ne demek olsun Allah yine çağıracak beni sen merak etme" dedim. "beni yine bırakma bensiz sakın gelme" dedi ne yaparsın şu an keşke gitsemde onu sırtımda taşısam seni tavaf etsem..
Şu an bile annem bana dua eder diğer çocuklarına da Allah herkese öyle bir anne versin..Onun yeri asla dolmaz Allah onu başımdan eksik etmesin Allah ona uzun ömürler ve sıhhatler versin..


O kadar temiz ki kâbe yirmidört saat temizlik var. Sürekli kızmızı şeritler çekilir namazlar haricinde işçiler şov yaparak temizlik yapıyorlar alttaki videoda ki gibi...Benim aklımın ermediği buradan giden hacıların yere seccade sermeleri Ravza'da da Kâbe'de de hiç seccade sermedim herkeside uyardım yabancıları bile işaretle seccade yanlış yeri öptüm burası pis değil! ama özellikle bizim insanlarımız maalesef seccade seriyorlar çok üzüldüm...

Aklın ve mantığın durduğu Allah öyle aşklar versin ki imanımızı beslesin ve bir ömür imanlı geçirmeyi nasib etsin..

E.Kaya





0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design