Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Eylül 2012

Colalı Islak Kek


Kağıttan şekilli keserek pudra şekerine desen yapabilirsiniz...


Bu gün cola ile bir kek yaptım ve yumuşacık oldu çocuklarım da çok beğendiler kekin içine de pişdikten sonra üzerine de birer su bardağı cola döküyorsunuz. Biliyorum zararlı bir içecek ama gençler çok seviyor keke de yakıştı. Size tavsiyem kakaolu yapmanız süper bir lezzet elde edeceksiniz. Ben kakaolusunu en kısa zamanda yapıp yayınlamayı düşünüyorum..

Malzemeler

3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağından bir parmak eksik sıvıyağ
1 su bardağı cola
3,5 su bardağı un
1 pk kabartma tozu

Üzeri için
1 su bardağı cola
ve pudra şekeri

Yapılışı

*  Yumurtaları, şekeri çırpın üzerine sıvıyağ ve colayı ekleyin karıştırmaya devam edin.
*  Unu ve kabartma tozunu ilave edin iyice karıştırın kek kıvamından az biraz katı olsun. (Cola ile ıslanacağı için)
*  Önceden yağladığınız  bir kalıba döküp orta ısıda pişirin..
*  Fırından  çıkardığnızda sıcakken colayı dökün hemen çekiyor sünger gibi..
*  Kağıttan istediğiniz desende kesip pudra şekeri ile süsleyin..
* Afiyet olsun..   

6 yorum:

  1. Canim günaydin hayirli sabaklar .Cok güzel görünüyor kekin ellerine emklerine saglik.Blogunun arka panosu cok güzel cok güzel bir blog.

    YanıtlaSil
  2. hiç düşünmemiştim canım.kolalı çok ilginç geldi.görüntü harika.denemek lazım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Gülcan hanım şablonumu beğendiğiniz için her zaman beklerim..

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten denenmesi gereken bir tarif şimdiye kadar niye benim de aklıma gelmedi ama çok güzel bir lezzet, mutfağabuyrun teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. daha önce gazozlu kek duymuştum ama hiç denemedim emine abla. madem bu kadar güzel biz de denenecekler listesine alalım. Allah'a emanet ol ablacığım sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Gazozlu olursa colalıda olur elbet,değişik ,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design