Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Eylül 2012

Galateunlu Patates Kızartması (Ev Yapımı Galateunlu)


Ben blog yazarlığını çok önemsiyorum. Hiç kimse için değil kendim istediğim için bu blogu kurdum. Aslında 2009 yılında blogcu ile bu yola başladım ama blogspotta daha mutluyum.. Benim için bir terapi merkezi gibi..

Çocukken minik hikâyeler yazardım şimdi aynı şekilde yine yazdığım oluyor. Burada onlara da yer vericem zaten anaokulunda minikler ile geçen maceralarımı yazsam inanın o bile bana yeter.. Ama illâki burada muhabbetinzerreleri. blogspot.com'da kendimi ifade edicem. Mutfakta pişirdiklerimi de artık burada yayınlıyorum mutfakincisi.blogumu kapadım.

Sabahtan beri çocukların ütüleriydi çantalarını hazırladım onları okullarına gönderdim artık haftaya cumartesiye kadar blogum ile ve anaokulum ile meşgul olucam.  Bugün sabahtan beri Akpartinin kongresini seyrediyorum onlarla beraber bende ağladım. Başbakanımızı ve ailesini de çok seviyorum. Allah onları korusun daima hayırlı hizmetler nasib etsin inşaallah.. Allah başımızdan eksik etmesin..

Buzdolabımda daima haşlanmış patates olur ve bayat ekmekleri fırınlar ve robottan geçiririm. Bu sefer her ikisini de birleştirdim.. Haşlanmış patatesleri dilimledim ve kıtır ekmek kırıntıları ile kızarttım. çok nefis oldu şimdi bu tarifimi sizinle paylaşmak istiyorum..



 Malzemeler

3 adet haşlanmış patates
1 su bardağı rondodan kalın çekilmiş fırınlanmış ekmek kırıntısı
1 yumurta
nane, karabiber ve tuz

Yapılışı

* Haşlanmış patatesleri yarım santim halkalar şeklinde keselim..
* Nane, karabiber, tuz ve yumurtayı çırpalım. Patatesleri önce bu karışıma sonra da ekmek kırıntılarına bulayıp teflon tavada altı üstünü kızartana kadar pişirelim..
* Sıcak servis yapmanızı tavsiye ederim. Şimdiden tarifi deneyenlere afiyet şifa olsun..


Benim çok sevdiğim bir sözü yayınlamak istiyorum..Sevgilerimle.

-Çocukların öğütten çok, örneğe ihtiyacı vardır.  J. Jaubert





1 yorum:

  1. Blogların ikisini bir araya toplaman güzel olmuş,daha çok vakit ayırabilirsin.Takipteyim:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design