Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Eylül 2012

Kıtır ekmek ve ev yapımı yoğurt


Selamünaleyküm evdeki bayat ekmekleri küçük küçük koparıp  fırın tepsisine yerleştirip iyice kızarana kadar pişirdim. Daha sonra ev yapımı yoğurtla bir güzel yedim. Tadına doyamazsınız çok nefis oluyor..
5 litre süt aldım yoğurt yapmak için kaynatıp ılıktan biraz sıcak hale gelene kadar bekledim. Bir yemek kaşığı yoğurt ile iyice karıştırdım (bu arada okumayı ihmal etmeyin.) Tencereyi örtün çabuk soğumasın. Geceden mayalarım sabah buzdolabına koyarım akşama doğru bıçak kesmez derler ya buzdolabında daha da güzelleşir, kase kase yerim çok severim..
Bu resimde gördüğünüz benim anasınıfım minik öğrencilerimiz var. Yemek saatinde hazırlık yaparken sizler için bir poz çekeyim dedim.. Onları çok seviyorum tüm gün enerjim bitiyor akşama eve geldiğimde mutfağa enejim kalmıyor.. Bundan dolayı paylaşımlarım azaldı..
Sizleri seviyorum Allah'a emanet olun..

Bir Ayet-i Kerime
Ankebur Suresi 69.ayet-i kerimesinde Allah (cc) şöyle buyuruyor:

"Bizim uğrumuzda cihad edenler var ya, biz onları mutlaka yollarımıza ileteceğiz. Şüphesiz Allah, mutlaka iyilik yapanlarla beraberdir."

Dua: Umarım Rabb'im için hakkıyla mücadele edenlerden oluruz...

1 yorum:

  1. Ellerine sağlık,bende kendi yoğurdumu evimde yapıyorum canım .iyi geceler
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design