Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Eylül 2012

Makarna Kızartması


Herkese merhabalar ve sağlıklı günler dileyerek tarifime geçiyorum. Makarna kızartması çok lezzetli ve pratik bir tarif hemen veriyorum.

Malzemeler

1 paket makarna
1 paket tavuk bulyon
sıvıyağ, tuz ve su (Makarnanın üstüne çıkacak kadar su ilave ediyoruz, pilav yaparken ayarladığımız gibi).

Yapılışı:

* Teflon tencereye sıvıyağı ve makarnayı alıyoruz.
* Makarna kızarana kadar kavuruyoruz...
* İçine makarnayı geçecek kadar su ilave ediyoruz.
* Tavuk bulyonu, tuzunu da ilave edip bir-iki karıştırıp kapağını kapatıyoruz.
* Afiyet olsun..


Dua

Yüce Allah'tan hayır ummak da yerindedir. Nitekim, bir kudsî hadis-i şerifte, Allah-ü Taâlâ şöyle buyurmuştur :
—  «Ben, kulumun zannına göreyim; hakkımda istediğini zannetsin.»
Kulun, daha ziyade Yüce Allah'tan umduğu ve beklediği aftır, mağ­firettir.

Sabahımızda, akşamımızda afiyete eriştir (vakrin bil - afiyeti gudüv­vena ve asalena).
Şerh : GUDÜVV - ASAL
Metnin Arapça kısmında geçen :
—  Gudüvv..
Tabiri, sabah namazı vakti ile, güneşin doğuşu arasında geçen za­man için kullanılır..
—Asal..
Tabiri ise, ikindi ile yatsı arasında geçen zaman için kullanılır.
Burada, genel olarak tüm vakitlerin afiyetle geçmesi istenmektedir.
Döneceğimiz, gideceğimiz makamı rahmetin ve mağfiretin eyle. (Vec'al ilâ rahmetike ve mağfiretike masirena ve meâlena)..
Kaynak
Kalplerin Anahtarı

8 yorum:

  1. ilk defa görüyorum makarna kızartmasını:).çok ilginç geldi.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk defa yedim çok güzel inanın..

      Sil
  2. BENIMDE YENGEM BU MAKARNAYI ÇOK YAPAR.MAKARNANIN YARISINI YAĞDA KAVURUYOR KALANINDA DAHA BEYAZ BIRAKIYOR IKI RENKLİ GİBİ.HARIKA BİR LEZZET,ELLERİNE SAGLIK CANIM.HAYIRLI CUMALAR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki renkli kızartma çok iyi fikir onu da denemek lazım teşekkürler..

      Sil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. ben bu şekilde yapılmış makarnayı ilk yediğimde kahverengi makarnadamı varmış demiştim,meğer kavurarak yapmış çok lezzetli bulmuştum,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ben de ilk gördüğümde böyle olur mu hiç dedim ama tadı çok hoşuma gitti. :)

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design