Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Ekim 2012

Cikolata Soslu Etimek Tarifi


Merhabalar bugün etimek tatlısı yapayım dedim malzemeleri aldım ama eksik almışım evde nişasta olmayınca mecburiyetten biraz farklı bir tatlı oldu ama oğlum bende beğendik. Bilemiyorum siz beğenecek misiniz. Deneyenlere şimdiden afiyet olsun..

Malzemeler
1 paket etimek
1,5 su bardağı şeker
2 su bardağı su

Üzeri için 
1 pk çikolata sosu
3 su bardağı süt
ve 
Fındık içi


Yapılışı: Solda ki resimde görüldüğü gibi önce şekeri karamalize ediyoruz.
* Toz şekeri tencerede eriyene kadar karıştıralım.
* Eridikten sonra öce 1 su bardağı suyu ekleyelim dikkatli olun elinize sıçramasın daha sonra ikinci bardağıda koyun iyice kaynasın çok yakmayın.
* Borcama dizdiğiniz etimeklerin üzerine karamalize şerbeti dökün.
* Çikolata sosunu üzerindeki tarife göre yapın yarım bardak sütü fazla ekleyin.
* Çikolata sosunu etimeklerin üzerine sıcak iken dökün ekmekler şerbet gibi sosu çekecektir.
* Üzerine ben fındık ile süsledim, hindistan cevizi de güzel gider. Tarifimi deneyenlere afiyet şifa olsun. Mutfaklarda çareler tükenmez.  :) 

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design