Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Ekim 2012

Dehset bu !


Herkese merhabalar
Bu gün de akşam oldu ve kapalı kapılar arkasında kimbilir neler oldu. Benim evimin birkaç sokak aşağısında Fatma Nur Çelik'in olayı olmuş ben haberlerde duyduğum Bahçelievler idi halbuki bana bu kadar yakın olduğunu bilmiyordum..

Genç bir üniversite öğrencisine tecavüz edilmiş dehşet  ama daha dehşet verici olan  bu kızcağız bağırıyor bir mahalle duyuyor feryatlarını ve kimse yardım etmiyor aile içi şiddet zannediyorlar.. Allah'a nasıl hesap verecekler. Tecavüz edeni eşim "ben tanıyorum tanıdığımız bir arkadaşın oğlu yapmış" diyor. Ben "evli bir çocuklu şerefsiz nasıl tecavüz eder yetmez birde öldürür bu nasıl bir dehşet" .Korkunç bir şey.. Kelimeler yetersiz dehşete kapılıyorum aklıma gelince.

Aileler lütfen çocuklarınızı yalnız bırakmayın benim görümcem çocuğunun eğitimi için göçebe hayatı yaşadı. Dünya o kadar kötüki kimseye güvenilmiyor. Allah'ım kötülere fırsat vermesin.. Televizyonlar her kanalda şehvet uyandırıcı film ve reklamlar ile doldu. Öldürülen kadınlar haberlerde boy gösteriyor. Benim için en korkuncu ise tecavüzcü ile evlendirilmesi böyle çare bulanları Allah'a havale ediyorum. Kanunlar ile engellenilmeli ve tecavüz mağdurları koruma altına alınmalı.

Bir evde feryat sesi duyan mahaleli polisi nasıl aramaz toplumların imtihanı da böyle bişey olmalı.. Neden aile içi kalsın. Bu kızcağızın bir ailesi yok ki ? Ancak kendinizi kandırın siz Fatma Nur Çelik gibi olaylar bitmez.

Allah o tecavüz edene ibreti alem yapsın duyarım inşaallah böylelerini teşhir edip aynı uygulamayı kendisine yapacaksın. Ellerini ayaklarını koli bandı ile bağlayıp çırılçıplak koyacaksın sapıklar koğuşuna   o zaman belki Fatma Nur'un ruhu rahatlar. Ama onun acılarını Allah kimseye yaşatmasın..

Rabb'im mazlumları sen koru cinsel taciz altında inim inim inleyenleri kurtar..
Zalimin zulmünü kendisine döndür ya Rabb.

6 yorum:

  1. Allahım yaa tüylerim diken diken oldu haberler de görmüş ve çok üzülmüştüm ama çevrenin duyarsızlığ beni bi kat daha üzdü
    Allahım ailesine sabır versin o şerefsizde binkat fazlasını yaşasın okıza yaşattıklarının inşaallah,zaman çok kötü,Mevlam evlatlarımızı korusun..

    YanıtlaSil
  2. Rabbim taksiratını affetsin. Ben de bu konuda aynı düşünceleri taşıyorum. Bizdeki herşey doğru davranış değil bizim de yanlışlarımız var. Topluma karşı sorumluluklarımız var. Kocasından dayak yiyen kadın için bile polise haber verememe acziyetimiz var. bunu yapanı kınıyorum, ama en çok gençlerimizin bu denli boşlukta oldukları için üzülüyorum. Rabbim o ölen kızcağızın da bunu yapan çocuğun annesi babası için de Rabbimden sabır diliyorum. Her ikisinin yerinde de olmak istemezdim doğrusu.

    YanıtlaSil
  3. Amin abla,inşallah hem bu dünyada hem ahirette yaptığının cezasını çekecektir...
    Allah rahmet eylesin kızcağıza çok üzüldüm,ama bir haber kanalında Yenibosna diye söyledi sen geldin aklıma senin mahallen olduğunu hatırladım nitekimde yakınmışsınız....
    Rabbim cümlemizi ve evlatlarımızı korusun her türlü fenalıklardan....

    YanıtlaSil
  4. Emine Kaya: Bloğuma hareketli yeni konular widget'ini ekledim ama aşağıdan yukarı kaymadı onun kodunu ayrı ilave ettim, demişsin canım.. Banada o kodu verebilirmisin lütfen ;)

    YanıtlaSil
  5. Google+ hesabımda yayınladım..
    Blogum yorumlarında yayınlayamadım..
    ZıŞuuRZiRuH sevgilerimle inşaallah yardımcı olabilmişimdir..

    YanıtlaSil
  6. canım taşınmışsın hayırlı uğurlu olsun...
    takipteyim :))

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design