Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Ekim 2012

Domates Soslu Patlıcan Kızartması,


Anaokulundan geldim ve çok yorgun olduğum için bu postu yayınlayıp dinlenmek istiyorum..Tarifi kısaca yazıyorum. Allah'a emanet olun..
Malzemeler
2 adet patlıcan
2-3 adet acı sivri biber
2-3 adet domates
1/4 demet maydanoz
tuz

Yapılışı
* Patlıcanları alacalı soyup halkalar şeklinde kesip, tuzlu suda 20 dk bekleterek acı suyunun çıkmasını sağlıyoruz..
* Teflon tavada patlıcanları kızartıp borcama diziyoruz.
* Domatesleri rendeliyoruz teflon tavada pişirirken biberleri ince ince kesip domateslere katıryoruz,  tuzunu ve maydanozu da ilave edip pişiriyoruz. (Biberler diri olması için domatesten sonra pişirdim siz tam tersini de yapabilirsiniz.)
* Dilerseniz baharat ekleyip bir-iki dakika pişirebilirsiniz. Borcamda  güzel bir sunum yapabilirsiniz.
* Afiyet Şifa Olsun..

1 yorum:

  1. Hayırlı akşamlar, leziz ve muhteşem görünüyor. Ellerinize, emeğinize sağlık. Ben çocuklar sevdiği için patatesde ekliyorum. Hemen hemen her kahvaltıda istiyorlar.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design