Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Ekim 2012

Dünyamız Birgün Mis Kokar İnşaallah!


Bugün benim tatil günüm ama evimle ilgilendiğim için aslında çok yoruluyorum. Bir çay molası vereyim sonra temizliğe başlarım diyerek oturdum pc nin başına..

Benim evim giriş kat ve arka tarafta büyük bir balkon var ve tüm komşularım sağ olsunlar ne kadar çerçöp varsa atarlar. Balkonumda bulduğum pislikleri yazsam ağzınız açık kalır. Petler, kirli çocuk kilotları, yırtılıp atılan mektuplar resimler vs.. İlk günler sürekli uyardım ama nafile artık ahh bile etmiyorum çünkü ben bıktım onlar bıkmadı.. Beddua etmekten korkuyorum çünkü bedduanın kime zarar verdiği belli değildir.. Birazdan poşet elimde çıkarım temizliğe..

Dünyamız birgün miss kokar inşaallah!

Allah'ım kimi kime şikayet edeyim ama kaldıramadığımız yükü bize yükleme..Amiiin


 

3 yorum:

  1. Ah benim evim müstakil çok rahatım demek isterdim canım ,inanırmısın evimin kapısına istifra edenler var,sigara içenleri, gece yarısı gizli buluşanları saymıyorum,yani seni çok iyi anlıyorum onları ALLAHA havale etmekten başka yapacak bir şey yok canım.

    YanıtlaSil
  2. Siyahkuğum yorumun için teşekkür ederim teselli oldu bana, ev alırsam üst katlardan alıcam inşaallah..

    YanıtlaSil
  3. gerçekten zor bir durum Rabbim seni de bütün isteyenlere de daha rahat edeceğin evler nasip etsin inşallah. bizim binada da halı çırpma adeti vardı neyse uzun uğraşlar sonunda kaldırttık. kendi evimi sırf bu yüzden en üst kattan aldım kimse ile uğraşmamak için varsın daha fazla yansın kombi insanlarla uğraşması çok zor çok

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design