Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Ekim 2012

Lor Peynir Köftesi





Bugün akılma lor peynirden  köfte yapabilirim diye fikir geldi. Sonra nette araştırdım başkaları da yapmış ve yayınlamış. Hemen tariflerini okudum benim de yapmak istediğim gibiydi hemen tarif aldım ve yaptım..


Malzemeler
* 2 su bardağı lor peynirii
* 1 su bardağı galete unu
* 2 adet yumurta
* Tuz ve baharatlar (pul biber, karabiber, nane)

Yapılışı

* Malzemelerin hepsini genişçe bir kapta karıştırıp yoğuralım.. Köfte şeklini verelim.
*Teflonda kızgın yağda pişirelim..
* Afiyet ve şifa olsun..

1 yorum:

  1. Tarifte çok basitmiş ,denemek lazım, ellerine sağlık canım afiyetler olsun...

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design