Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 Ekim 2012

Tavada Yufkalı Makarna





Çok pratik ama böyle lezzetli olduğunu bilmiyordum tavsiye ederim mutlaka deneyin iyi hafta sonları diliyorum..


Malzemeler
1/4 paket düdüklü makarna (Ben tam paket haşladım ihtiyacımı alıp kalan kısmıyla salçalı makarna yaptım)
1 adet yufka
1 adet yumurta
zeytin, (peynir bende kalmadığı için zeytinli yaptım)
pul biber, karabiber

Yapılışı
* Önce makarnayı haşlayalım
* Tavaya sıvıyağ veya tereyağı ile yağlayıp bir adet yufkayı açıp haşlanmış makarnayı içine yayalım.
* Yumurtayı makarnanın üzerine kıralım, zetinleri doğrayıp, baharatları da ekleyip bir güzel karıştıralım.(Yufkayı zedelemeden)
* Yufkayı örtelim tavada altı üzeri kızarana kadar pişirelim.
*Afiyet Şifa olsun

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design