Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Kasım 2012

Blog yazarlığı hakkında ve yeni şablon düzenleme

Herkese merhabalar bir açıklama yapmak istiyorum. Herşeyden  önce yemek sitelerinde blog yazarlığı tekliflerine kendimi kapatıyorum. Bundan dolayı teklif bile edilmesin  http://www.yemekgurmesi.com/  ve http://www.yazarkafe.com/ bana yetiyorda artıyor bile sonuç olarak bloglarım benim için stres attığım bir yer..
Arkadaşlıkları da seviyorum her nekadar bana yorum bırakılmasada diğer blog arkadaşlarımı  takip ediyorum ve yorumları tebessümle okuyorum. Sıcak dostluklar var burada o çok güzel :)

Yemek bloglarının istismar edildiklerini de düşünüyorum çünkü dikkat ediyorum  terkedilen bloglardaki tarifler hiçbir link verilmeden yemek sitelerinde yayınlanıyor.. Site kurmak mesele değil, fazla pahalı bir şeyde değil fırsatçılık yapılması çok kötü... Siteden daha çok blogculuğu seviyorum ama böyle giderse de site açmayı planlamaya başladım. Kendi sitem kendi emeklerim.
Lütfen emeğe saygı gösterilmesinide özellikle rica ediyorum..

Blogumda şablon benim için çok önemlidir yeni bir site buldum ve çok hoş arka planlar var sizlerle paylaşmak istedim. Hatta bir tanesini de kendi blogumda denedim çok güzel oldu..
http://jellypages.com bu sitede güzel eklentilerde var bir inceleyin isterseniz.. Eklentiler için linki  tıklayın

Ben arkaplanı nasıl yerleştireceğinizi anlatayım isterseniz..




Bu linki tıkladığınızda pembe renkli kodlar var ilkini örnek olarak aldım. Kendi blogunuzda aşağıdaki işlemleri sırayla yaparsanız sonunda çok güzel bir şablon çıkar ortaya.. Eski şablona dönmekte çok kolay çünkü geçiçi kayıt yaptırıyorum. Dilerseniz tarif ettiğim gibi iptal edebilirsiniz..

* Kumanda panalinizden
* Şablon tıklayın
* HTML düzenle tıklayın.
* devam et tıklayın 
* karşınıza çıkan tüm şablon kodunu silin
* pembe kutudaki kodu yapıştırın. Önizleme yapın beğenmezseniz " düzenlemeleri temizle" tıklayın. Size "kaydedilmemiş bilgileriniz var iptal edilsin mi?" soracak. "Tamam" tıklayın eski şablona geri dönersiniz..
* bence mutlaka deneme bir blog açın bu tarz denemeleri orada denedikten sonra blogunuzda deneyin çok faydasını göreceksiniz..(Ben öyle yapıyorum)

Bu siteden aldığım arkaplan ile düzenlediğimi blogumu http://mutfakincisi.blogspot.com/


Arkadaşlar yardım isterseniz yardımcı olmaya çalışırım.. Başarılar dilerim..

7 yorum:

  1. Çok halısın canım emeğe saygı şart,hem hak hukuk söz konusu
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın demek istedin galiba Eslem Hanımcım.. Hak hukuku kimsenin taktığı yok.. keşke hak hukuku ciddiye alınsa.. Ama blogunu takip ediyorum sende çok emek veren bir arkadaşımsın istermisin senin paylaşımlarını başkası ben yaptım deyip yayınlasın........

      Sil
    2. evet canım çok haklısın demek istemiştim :)
      Allah korusun çok kötü bir durum tatlım..

      Sil
  2. ZEVKLE İZLİYORUM SİZİ YOLUNUZ AÇIK OLSUN ŞABLON ÇOK GÜZEL KOLAY GELSİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Allah razı olsun bende bloguna geldiğim zaman zevkle paylaşımlarına bakıyorum çok beceriklisin maşaallah..

      Sil
  3. şu şablon olayını bir öğrenebilsem off zor :( güzel bloğunuzu izlemeye alıyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yıllardır en büyük hobimdir kodları şablonları araştırmak isteyince o kadar da zor değil..

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design