Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Kasım 2012

Fındıklı Ispanaklı Kurabiye, Ispanaklı Kurabiye

Herkese merhabalar uzun zamandır ıspanaklı kurabiye yapmak istiyordum nihayet sizlerle de paylaşmak nasip oldu. Huyumdur hamur fazla olursa değişik şekillerde yaparım görüldüğü gibi..
Kalp kkurabiyelerimin fındıklarını fazla koydum çünkü ben öyle severim..

Fırına vermeden önceki halleri allta ve üstteki resimlerde

Şimdi malzemeleri veriyorum ve herkese hayırlı hafta sonları geçirmelerini dilerim..

 Malzemeler
1 paket margarin
yarım sb nişasta
1 sb şeker
2 yumurta ( 1 yumurtanın akı üzerine sürülecek)
1 kabartma tozu
1 vanilya
yarım sb çiğ ıspanak püresi
aldığı kadar un

Yapılışı
* Öncelikle margarini şekeri iyice yoğurup daha sonra yumurtayı ve diğer malzemeleri ekleyip ele yapışmayan bir hamur yapıyoruz,
* Şekillerini verip tepsiye dizip üzerlerine yumurta aklarını sürüyoruz fındık ceviz vs. bandırıyoruz. (Elinizle de üzerine bastırın kurabiyelere fındıklar batsın.
* Önceden ısıtılmış fırında pişiriyoruz,
* Pudra şekerini üzerlerine serpebiliriz,
* Afiyet Şifa Olsun....


5 yorum:

  1. aa çok ilginç ilk defa duydum ıspanaklı kurabiye çok hoş gözüküyor canım ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Bir deneyin bence pişman olmazsınız Eslem Hanımcım..

    YanıtlaSil
  3. Değişik güzel bir kurabiye tarifi,ellerine sağlık.Mutlu hafta sonları olsun Emine'cim,sevgiler:)

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design