Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Kasım 2012

Kayan Yazı Kodları


Bırakılan yorumlara göre ihtiyaç olduğunu düşünerek kayan yazı kodlarını aşağıda yayınlıyorum. Özellikle Son yayınların kodunu yukarıdan aşağı kayan yazı kodunda "Yazınız buraya" kısmına yerleştirirseniz Son Yayınlar eklentiniz istediğiniz yönde kayar. Ben son yorumlar eklentimi de aynı yöntemle hareketli hale getirdim. 



Sağdan Sola Kayan Yazı için kod:

<marquee direction=right>YAZINIZ BURAYA</marquee>



Yukarıdan Aşağıya Kayan Yazı için kod:

 <marquee align="middle" scrollamount="1" height="30" width="100%" direction="down"scrolldelay="1">YAZINIZ BURAYA</marquee>




Aşağıdan Yukarıya Kayan Yazı için kod:
Aşağıdan Yukarıya Kayan Yazı için kod: <marquee align="middle" scrollamount="1" height="30" width="100%" direction="up"scrolldelay="1">YAZINIZ BURAYA</marquee>

2 yorum:

  1. Merhaba ben bu kotlari denedim güzel oldular ama sorun var nedense bende sadece tek tek kayiyorlar nedenini biliyormusunuz. cok tsk.ederim paylasim icin

    YanıtlaSil
  2. cabuk cevap verdiginiz icin cok tsk.ler ama sizin söylediginizi zaten yaptim ama yinede tek tek kayiyorlar

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design