Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Kasım 2012

Krem Şantili Kabak Tatlısı

Balkabağından tatlımız var bugün krem şantili olunca hem göze hem de mideye daha farklı hitap ediyor :)
Bisküviyi oğlum vaktinde getirmediği için bisküvisiz bir tatlı oldu.. Olsun böylede oluyormuş :)

Malzemeler

1 Kg. Temizlenmiş Dilimlenmiş Balkabağı
2,5 Su Bardağı Toz Şeker
1 Çay Bardağı Su

Krem Şanti İçin:
1 Paket Kremşanti
1 Su bardağı Soğuk Süt

Üzerine
Fındık serptim ama siz farklı süsleyebilirsiniz..

Yapılışı

* Kabakları tencereye yerleştirin.
* Üzerine şekerini ve suyunu ekleyip kısık ateşte kabaklar iyice yumuşayıncaya kadar pirin.(suyunu çekene kadar)
*  Pişen kabakları hemen ayrı bir kaba alıp püre haline getirin ve soğuması için bekletin. (Ben çatalla ezdim)
*  Sütü buzluğa koyup 5-10 dakika soğutalım ve krem şantiyi paketin üzerindeki tarife göre hazırlayalım.
*  Borcama ezmiş olduğumuz kabakları güzelce yayalım düzleyelim.
*  Kremşantiyi sürelim. Sonra üzerini fındık ile süsleyelim.
*  2 saat buzdolabında dinlendirdikten sonra soğuk olarak servis yapın.
* Afiyet Şifa Olsun..

Bu tarifimi  http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/ 
Porelen Demlik Çay etkinliğine gönderiyorum. Bereketler diliyorum.


4 yorum:

  1. Kahve gibi kabak tatlısına da hayır diyemem, üstüne toz şeker olmasa da olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kabak tatlısını evdekiler de çok sevdi..

      Sil
  2. Abla,ay bu ben nerelere gideyim,uyarın için çok sağol,kusura bakma lütfen...
    Tatlı için çok teşekkürler böreğin üstüne iyi geldi,ellerine sağlık şimdi burda http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2012/11/krem-santili-kabak-tatls.html yayında,,,gene beklerim Allah'a emanetsin...

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design