Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Kasım 2012

Mısırunlu Patlıcan Kızartması


Merhabalar bu tarifi evlendikten sonra ilk defa yaptım. Annemin çok sık yaptığı ama eşim trakyalı olunca bende onun damak zevkine hitap etmez diye cesaret edemediğim bir tarif. Bu gün pişridim ve geriye hiç kalmadı. Ben bir adet patlıcan ile yaptım ve biber kızartması yanınada sarmısaklı yoğurt çok iyi gitti. Deneyenlere şimdiden afiyet şifa olsun..


Malzemeler
1 adet patlıcan
250 gr acı sivri biber
kızartmak için yağ
mısırunu, nane

Yapılışı
* Patlıcanı kabukları şeritler halinde soyulur, boylamasına dilimlenir ve tuzlu suda haşlanır.
* Patlıcanlar süzülür mısırununa nane karıştırılır ve patlıcanlar unlanır teflon tavada arkalı önlü kızartılır.
* Ayrıca acı sivribiberler de kızartılır sarmısaklı yoğurt ile servis yapılır..
*Afiyet Şifa Olsun.
Arkadaşlar bir de sizlere Sevgili Deryayla Lezzetler 'in işbirliğiyle düzenlenen  Yemek Gurmesi sponsorluğunda bir çekiliş duyurusu yapmak istiyorum. 
Yukardaki yemek takımı ve çay seti hediyeli muhteşem bir çekiliş var. Katılmak isterseniz son gün 20 Kasım. Random org yardımıyla yapılacak çekilişe herkes katılabilir. Bol katılımlar.

4 yorum:

  1. bunu bende cok yapardim cok güzel oluyor . ellerine saglik

    YanıtlaSil
  2. Ben daha sık yapmayı düşünüyorum. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Canım benim bloğumu izlemeye alman lazım duyuru ve banner doğru izlemeye alırmısın çekiliş numaranı vericem bol şanslar:)))

    YanıtlaSil
  4. emine ablacığım eline emeğine sağlık. bende çok sık yapıyordum bu tarifi bir zamanlar. sevgilerimi gönderiyorum sana kocaman...

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design