Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Kasım 2012

Sade Barbunya Yemeği

Herkese merhabalar artık havalar iyice soğudu derken tekrar ısındı. Pişirdiğim barbunyayı bugün yayınladığıma bakmayın birkaç gün oluyor. Ben içine sebze koymadım çünkü tadında bir değişiklik olmasın  ama çoğu tariflerde patates ve havuç koyulduğunu gördüm  yine de sade yapmayı tercih ettim. Bendeki tarifi veriyorum.

Malzemeler
1 kg. barbunya (Bir gece önceden geniş bir kabın içinde bol suda şişmesi için ıslatılır)
1kuru soğan
1-2 yemek kaşığı domates salçası
sıvıyağ
tuz ve istediğiniz baharat

Yapılışı
* Barbunyalar haşlanır ve çıkan kara suyu süzülür. Hepsiniz tüketmeyecek iseniz kullanacağınız kadarı alınır kalanı buzdolabı poşeti ile dondurucuda muhafaza edebilirsiniz..
* Ayrı bir tencerede rendelediğimiz soğan, sıvıyağda biraz kavrulur.
* Domates salçası da buna ilave edilip biraz daha kavrulur. Barbunyalar da bu karışıma ilave edilip üzerini aşacak kadar su konur.
* Tuz ve baharat eklenip kısık ateşte pişirilir.
* Yemek buzdolabına hiç girmeden kendi tenceresinde soğuması beklenip öyle servis tabağına alınır.
* Afiyet şifa olsun

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design