Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Kasım 2012

Yeni Şablonum Nasıl ?



Tüm arkadaşlarıma merhabalar diyorum. Bloguma hazır şablon kullandım ve http://newbloggerthemes.com 'u tesadüfen buldum şablonları hoşuma gitti sizlerin de fikrini almak istedim nasıl güzel olmuş mu ? http://www.bietemplates.com'un şablonları da çok güzel.

 mutfakincisi.blogspot.com'un (yani benim eski blogum) şablona dönüş yapayım mı? Artık uzun bir süre değiştirmek istemiyorum ama blog yavaş çalışıyordu hazır şablonlar bana göre tasarım şablonlarından daha hızlı çalışıyor tabii fazla eklentilerde blogun yavaşlamasına sebepler oluyor..
İnşaallah değerli yorumlarınızla bana ışık tutarsınız. Hepinize sevgilerimi sunuyorum..

8 yorum:

  1. Çok daha güzel ayan beyan..Hayırlı uğurlu olsun..

    YanıtlaSil
  2. Güzel olmuş ama bence sen rahat durmaz yine değişirsin,seviyorsun değişikliği:)Arkadaşım birde hareketli giftler blogu yavaşlatıyor ki sende çok kullanıyorsun.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim açık sözlü olduğun için o kadar güldümki doğru söylüyorsun :)Aradığım şablonu bulamadım daha..

    YanıtlaSil
  4. bence aydınlık temiz ferah bir şablon olmuş bu. fakat birincisinin sözüne katılıyorum aynen. bir de ben açarken bloğun açılışı biraz uzun sürdü sanki. fakat rengi beğendim ben. tercih senin her zamanki gibi. kal sağlıcakla. mutlu pazarlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yapıcı eleştirileriniz için..

      Sil
  5. Merhabalar,

    Güzel bir tema, güle güle iyi günlerde kullanın efendim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design