Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Aralık 2012

Askı şekerlik tespihliğe terfi etti :)




Bu şekelikleri gördüğümde çok hoşuma gitti 
ve bende hemen bitane yaptım tabi ki benim modelim daha başka..
Yukarıda ki resimde ki daha kolay ben biraz zorlaştırmışım galiba çünkü sık iğne yaptım. Resimden de anlaşıldığı için anlatacak bir şey yok.. Ben çiçek şeklinde yaptım aslında örgü çiçek oldu :)
İçine şekr koyulup çocuk odasına asılabilir.
Bende eski ipleri değerlendirmek adına böyle bişey çıktı ortaya. Şal ipinden yaptım..




 İçine tespih koyup sürekli namaz kıldığım odama astım. 
Hemen alıp seccadenin kenarına bırakabilirsiniz misafiriniz kendini çok özel hissedecektir. Kendime özel hazırladım. Hayat farklılıklarla daha da güzel olur bence :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design