Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Aralık 2012

Bitter Çikolatalı Pudingli Kek



Bitter Çikolatlı Puding ile tepsi keki yaptım resimlede anlattım :)

Yağlı kağıt serdim kek hamuru daha güzel ve kısa zamanda pişiyor.. pasta da olabilirdi..

 Kekin üstünü kare şeklinde kestim içinden aldıklarımı rondodan geçirip, tekrar pudingi ortasına döktükten sonra üzerine serptim ..

Malzemeler
4 yumurta
1,5 su bardağı toz şeker
1 su bardağından bir parmak eksik sıvıyağ
1/2 su bardağı süt
1,5 su bardağı havuç rendesi
2 paket vanilin
2 paket kabartma tozu
4 - 4,5 su bardağı un
Bitter çikolatalı puding(üzrindeki tarife göre hazırlanacak) 

Yapılışı
* Yumurtaları ve şekeri iyice köpürtün. İçine sütü ve sıvıyağıda ilave edip köpürtene kadar çırpın.
* Daha sonra diğer malzemeleri de sırayla ilave edin. Kek hamuru kıvamına gelene kadar un ekleyin..
* Fırın tepsisinde yağlı kağıt kullanın. (Küçük fırın)
* Pişen kek soğuduktan sonra ortasından kare olarak resimdeki gibi keserek bir havuz açın.
* Bitter çikolatalı pudingi üzerindeki tarife göre hazırlayıp ılıdıktan sonra buraya dökün.
* İstediğiniz şekilde kesip servis yapmadan önce soğuyana kadar bekletin.. 


8 yorum:

  1. Ellerine sağlık,harika bir kek daha:)Selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben bıkmıycam kek yapmaktan sen de bıkma olurmu takipten..

      Sil
  2. of çok güzel olmuş
    istanbul'da otursaydım kesin yemeye gelirdim ablacığım
    eline sağlık
    sevgiler selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook sevinirdim seni anaokuluma götürürdüm parti verdik bugün kur'an'a geçen bir öğrencimiz hediyeleriyle pastasıyla geldi..çok güzel geçti akşam olunca bende de bu kekimden ikram ederdim kimbilir belkide bir gün nasib olur...

      Sil
  3. çok beğendim canım.harika olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sağolun uydurdum bişeyler işte ama oğlum bu kek benim olsun size ayrı yapın dedi çok sevindim biraz tatlıcıdır pudingli hoşuna gitti :)

      Sil
  4. miiiis miiis....
    harika görünüyor canım...
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim soğuk havalarda akşam çayına mutlaka bişeyler yaparım..

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design