Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Aralık 2012

Folyoda Palamut,


Folyoda ilk defa balık yapıyorum çok lezzetli oldu daha önce niye yapmadığıma üzüldüm. Bizim evde ısrarla kızartmasını isterler ama bu sefer eşime hamsi kızarttım, ben palamutu verdim fırına..

Malzemeler
1 adet palamut
1 adet soğan
1 adet domates
1 adet limon
1-2 yemek kaşığı sıvıyağ üzerine gezdirilir..
tuz serpilir
isterseniz baharat (ben eklemedim)


Yapılışı
* Balığı güzelce yıkayıp süzülmesi için süzgece aldıktan sonra üzerine tuz serpelim.
* Tepsiye folyoyu açalım balığı yerleştirdikten sonra domatesi soğanı ve limonuda koyalım üzerine yağı gezdirelim folyoyu paket yapar gibi katlayalım (paketleyelim)
*180 derecede yaklaşık 1 saat kadar pişirelim..
* Afiyet şifa olsun..

6 yorum:

  1. canım ellerine sağlık çok güzel görünüyor da folyo yu pişirmek maksatlı kullanılmaması gerekiyormuş. aluminyum yiyeceğe geçiyormuş ve kanserojenmiş. ben sıcak yiyecekleri bile sarmıyorum sadece soğuk yiyecekler için saklama amaçlı kullanıyorum. bilgin olsun istedim, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bilmiyordum. Fırın poşeti kansorojen olarak bildiğim için hiç kullanmam.
      Tüh! üzüldüm şimdi hem lezzetli hemde temiz oluyor fırın pislenmediği için de sevmiştim..

      Sil
  2. Merhabalar,

    Folyoda palamutu tarifiniz üzere denemekte yarar var. Paylaşımınız için teşekkürler.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kanser yapıyormuş Recep Bey ama çok nefis oluyor..

      Sil
  3. ooof oooof oooof bak işte buna hayır diyemem...
    canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hergün olsa yerim folyoda oluca heryer temiz kalıyor :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design