Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Aralık 2012

Havuçlu Nişastalı Kurabiye



Herkese merhabalar bu soğuk kış gecesinde merhaba diye başlamak da ilginç oldu ama içimden böyle geldi..
Bana ne olduysa biraz soğukluk geldi blogumda yayın yapmak istemedim. Ama şimdi bir kurabiye yaparak tekrar bismillah dedim başladım inşaallah hayılı olur. Stres dağıtan ben strese girer oldum. Anaokulunun resimleri yayınları derken bu blogum gariban kaldı biraz.. Neyse tarifimi vereyim.
Hindistan cevizini çok severim bu kurabiyeye de bir su bardağı koydum bana göre çok lezzetli oldu..


Malzemeler
1 yumurta
1 paket margarin (eritilmiş)
1 su bardağı hindistan cevizi
1 su bardağı pudra şekeri
1 su bardağından bir parmak eksik havuç rendesi.
1/2 su bardağı mısır nişastası
1 paket kabartma tozu
2,5 -3 su bardağı un (sert ama ağızda çabuk dağılan bir kurabiye için ölçü bu)

Yapılışı
* Önce margarini eritelim. Diğer malzemeleri genişçe bir kaba koyalım eriyen margarin ılık bir hale gelince üzerinde gezdirerek dökelim tüm malzemeleri yoğuralım..
*  Merdane ile açalım bir parmak kalınlığında baklava dilimleri şeklinde keselim yağladğımız tepsiye dizelim çok fazla pişirmeye gerek yok hemen rengi esmerleşmeye başlıyor..
* Afiyet Şifa olsun..
  

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design