Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Ocak 2013

Çok geçmiş olsun Allah beterinden korusun bir daha deprem olmasın inşAllah..


Dışarısı çok soğuk İstanbul'a kış tam geldi. Kar yağsın istiyordum ama afetinden Allah korusun. Her mevsimin ayrı güzelliği var kar yağınca tüm kirler kapanıyor heryer bembeyaz tertemiz görünüyor.

Birde depremi ben çok hissettim.
Bilgisayarda otururken iki yana sallanmaya başladım baktım devam ediyor bir koşuda üstümü dışarıya kaçacakmış gibi giyinmeye başladım.
Eşimi cepten arıyorum telefonda tık yok arama yapmadı kitlenmişler çalışmadı.
Hepten panikledim. Gözlerim avizede sarsıntı bitmişte olsa benim avizelerim enaz abartı yok beş dakika devam etti. Annemi sabit telefondan aradım çok şükür çalıştı.
O biraz sakinleştirdi. Ağladım bana
-"niye üzülüyorsun.."
-"Çocuklar yatılı kaldıkları bina eski ya bişey olurlarsa"
-"Korkma kızım onları sen hafızlığa verdin birşey olsa cennet ayaklarının altında.." ama ben yine çok korktum insanın günahları aklına gelince çok aciz kalıyor. Ümidim aff ama Allah şefaate izin verirse şefaate uğruycam yoksa hiç kimsenin onun huzurunda şefaate yetkisi yok. Ayetel kürsinin mealini bir okuyun..

Biraz ağladım ağladım ağladım..

Hatırlıyorum Kaynaşlı depreminde insanlar  sobalarıda devrildi enkazın altlarında diridiri yandılar..
17 Ağustosta bir haftadan fazla dışarıda çadırda yattım küçük bebeğim var üç çocukla, çok zor..  korkum daha geçmedi. Bir panikataktır gidiyorum.
Allah niyetimizi hayır sonumuzu hayır eylesin. Bir daha böyle acılar düşmanıma bile vermesin.
Herkese çok geçmiş olsun.
Allah'ım cümlemizi koru aç ve açıkta mahsun bırakma Amiiin.

                                     Ayet'l-Kürsi Okunuşu

Bismillâhirrahmânirrahim
Allahü lâ ilâhe illâ hüvel hayyül kayyûm. Lâ te’huzühû sinetün ve lâ nevm. Lehû mâ fis-semâvâti vemâ fil erd. Menzellezî yeşfeu indehû illâ biiznihi. ya’lemü mâ beyne eydîhim vemâ halfehüm velâ yühîtûne bişey’in min ilmihî illâ bimâ şâe vesia kürsiyyühüssemâvâti vel erd. Velâ yeûdühü hıfzuhumâ ve hüvel aliyyül azîm.

Ayet'l-Kürsi Anlamı (Manası)

Allah, O’ndan başka ilah yoktur; O, hayydir, kayyûmdur. Kendisine ne uyku gelir ne de uyuklama. Göklerde ve yerdekilerin hepsi O’nundur. İzni olmadan, O’nun katında kim şefaat edebilir? O, kullarının yaptıklarını ve yapacaklarını bilir. (O’na hiçbir şey gizli kalmaz.) O’nun bildirdiklerinin dışında insanlar O’nun ilminden hiçbir şeyi tam olarak bilemezler. O’nun kürsüsü gökleri ve yeri içine alır, onları koruyup gözetmek kendisine zor gelmez. O, yücedir, büyüktür. (Ayet-el Kursi’nin meali: Bakara: 255)

4 yorum:

  1. Allah korkularını hafifletsin ben hiç hisetmedim bile farkında bile değilim üzme kendini Allahım herşeyin hayırlısını versin cümlemizin hakkında ne güzelki evlatlarını hafızlığa vermişsin Allahım cümlesinin çocuklarımıza nasip etsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin inşAllah yarım bırakmadan tamamlarlar. Şimdi herşey çok güzel ama sallanana kadar..

      Sil
  2. Geçmiş olsun.Allah beterinden saklasın beklesin. Allah'a emanet olun..

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim canım sağol..

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design