Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Ocak 2013

Çıtır Kek, Tahinli Susamlı Fındıklı Kek






Çok kolay ve lezzetli bir kek tarifim var sırada susamlı fındıklı ve tahinli kek ben ismine çıtır kek koydum çünkü çıtır çıtır oldu..

Malzemeler
3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı tahin
1/2 su bardağı süt
1 pk kabartma tozu
2 su bardağı un
susam ve fındık

Yapılışı
* susam ve fındık hariç tüm malzemeleri karışırıp yağladığımız kek kalıbına döküyoruz. Susam ve fındığı kek hamurunun üst kısmına serpiyoruz karıştırmayın bu şekilde fırında 30-35 dakika pişiriyoruz.
* Afiyet Şifa olsun.. 

12 yorum:

  1. bu ne güzellik böyle...
    ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim misafirlerim güzel olunca ikramlarıda güzel oluyor. :)

      Sil
  2. tahin var, onun ana malzemesi susam da var üstüne üstlük bir de kıtır fındık
    eline sağlık ablam muhteşem üçlü olmuş bunlar
    tam bir enerji bombası
    tahinli kek ve kurabiyeleri seviyorum afiyet bal olsun
    kal sağlıcakla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sende sağlıcakla kal grip olmuşum heryerim kırılıyor..

      Sil
  3. oh oh ellerinize sağlık
    çok lezzetli gözüküyor
    hayırlı geceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sana hayırlı bir hafta diliyorum..

      Sil
  4. Ramazanlarda Antalya Fırınlarında özel tahinli çörekler yapılır. Bu tadı az çok biliyorum. Ellerinize sağlık. Afiyetle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahinli kekin tadı taha farklı bir deneyin bence kendinizden de birşeyler katarak benim huyumdur her tarifi kendime uyarlarım tavsiye ederim mutlaka deneyin..

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Ben de Yaseminin Mutfağına uğradığımda aynı diyorum Oooof ya süper tarifler..

      Sil
  6. Merhaba süt ve yumurtaya alerjisi olan cocuklar icin kücük bir etkinlik baslattim sizdende tarif istesem yardimci olumusunuz, tarifin linkini bana yollasaniz yeterli olacak,Cumartesi gününe kadar etkinlik sürmekte. saygilarimla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam işAllah yetiştirebilirim zaman çok daralmış..

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design