Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Ocak 2013

Eski oyuncaklarımızı paylaşalım Mimi :)



Herkese merhaba beş parasız blog sevgili Ayşegül beni mimlemiş teşekkür ederim beni eskilere götüren bir mim bu. Eski oyuncaklarınızı paylaşırmısınız mimi, maalesef benin çocukluğum oyuncaksız geçti.
Annem işe gider ben de kardeşlerime bakardım.
Benim küçüğüm okuldan gelir diğer çocukları ona bırakır ben okula giderdim.
Allah korudu bizi gerçekten annem hikaye kitaplarını seri alırdı okurdum.
Kitap okuma alışkanlığı kazandık aslında çok güzel bir şeymiş şimdi düşünüyorumda ben çocuklarıma aynı şeyleri yaşatmamak adına çok oyuncaklı büyüttüm.
Bir mahalle benim çocuklarımın oyuncakları ile büyüdü..
Şimdi ise ben anaokulunda öğrencilerimle oynuyorum :)
Okulumuzun oyuncaklarından bazılarını alırım çocuklar hemen çevremde toplanırlar onlarla beraber oynarım.
"Benim" dediğim oynucaklar çocuklar için daha kıymetlidirler..
Resimdeki bebekler ile oynarım aynı çocuklar gibi öğrencilerime bazı bilgileri oyun ile verebiliyorum..
Onlarla güreş tutuyorum enerji atıyorum beni çok severler..
Bazıları 3,5 yaşında dilleri peltek olanlar var onların konuşmalarını bir duysanız mest olur tüm dertlerinizi unutursunuz. Bazı veliler şöyle söylüyorlar
-"İşiniz çok zor biz bir çocukla baş edemiyoruz. Sizlere Allah yardım etsin."
Bende şöyle cevap veriyorum..
-"Amiin Allah Razı olsun. Ama çok mutluyum ben onların yanında dünyayı unutuyorum." Çocukları sevdiğim için zorlansamda hayatımı keyifli bir hale getirmem lazım..
 Bu resimlerde öğrencilerimin emeği var onlar yardım ettiler (bebeklerin oturmasına).. Bu havuç bebeğimiz çok şirin benim :)

Bu hulk benim ortanca oğlumun en az on senelik var öğrencilerime hediye getirdim. Başka oyuncaklarıda vardı. Onlarıda buraya öğrencilerime getirdim ve anlatıyorum "bu benim oğlumun oyuncağı"diye..
Ama resimleyemedim. Vakit dardı. Derslerini almaya başlamam gerekiyordu..

Başkalarını mimlemem gerekiyor mu bilemiyorum ama mimlemek istedim. İnşaAllah cevap verirler.

Birincisin
Tombul Tarifler
Gelibolu17
Şirin Tarifler

Allah yar ve yardımcımız olsun..
  

8 yorum:

  1. Canım öncelikle mim'i cevapladığın için teşekkür ederim :)
    Sorumlulukla büyüyen çocukların oyuncağı olsada oynamaya vakti olmuyor değilmi ?

    Havuç bebeği çok sevdim..Olsun yaşayamadıklarını çocuklarına yaşatmışsınya o bir anne için çok önemli :)

    Küçükte olsa Her oyuncağın altından kocaman anılar çıkıyor ..

    Muhabbetle kal canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım muhabbetler daim olsun. :)

      Sil
  2. canım ablam,çok teşekürler ne güzel mim böyle bu ama bizim oyuncaklardan eser kalmadı maalesef....O yüzden oğluşlarımın oyuncaklaırndan ekliyeceğim...İlk fırsatta cevaplarım inşallah,,,hayırlı cumalar selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim merakla yazını bekliyorum..

      Sil
  3. ne kadar güzel bir mimmiş:)))))))))))

    benımde annem calısır bende hep evde yalnız kalırdım...ınsan cocukkuen olgunlasıyor aslında:)

    YanıtlaSil
  4. Evet çocukluk yaşayamadım ben şimdide acısını çıkartıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Emine ablam selamun aleyküm,nasılsın?

    Mimine cevap yazdım beklerim bloguma,bakalım beğenecekmisin?

    Tekrar teşekkür ederim çok özel mimdi benim için,severek paylaştm :)

    http://gelibolu17.blogspot.com/2013/01/oyuncakc-geldi-hanmmm-oyuncakcc.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatımda okuduğum en güzel mim olmuş teşekkür ederim :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design