Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Ocak 2013

Ispanaklı Kakaolu Kek

Herkese günaydın İstanbul'da bu sabah çok güzel.. Allah cennet gibi vatanımızı düşman çizmesinde çiğnetmesin hatta vatan hainleinin de hainliklerinden korusun.. Her zaman derim önce vatan sonra diğer dualar çünkü vatan giderse ne namus ne de mal kalır. Birde şükrettiğim ve en çok duam "Allah'ım aklımı başımdan bir göz açıp kapayıncaya kadar bile alma çünkü bir anlık bir yanılgı nice bedeller ödetiyor.  Yaşlandığım zamanda aklım inşaallah başımda olur.Burada çevremde bir yaşlı teyze var ailenin durumu iyi ama önüne gelene elini açar dilenir ve kimden istediğini de bilmez bazen komşulara denk gelir.. Bir gün gelinine sordum kayınvaldeni ben görüyorum ama hiç hoş değil... kadıncağız utana utana halini anlattı "yaptığından haberi yok evden kaçıyor" Allah yardım etsin böyle ailelere de yaşlılarada çöp karıştıran ama zengin ailesi olan yaşlılarıda gördüm.. gerçekten en büyük nimet akıl Allah cümlemizi akıllı ve imanlı eylesin inşAllah..
Akşam kek yaptım çayımızın yanına eşimle çay sohbetine..  ve sizinle paylaşmak istedim..

Malzemeler
3 ad yumurta
1su bardağı toz şeker
1 su bardağı kadar az yağda sotelenmiş püre halinde getirilimiş ıspanak
1/2 su bardağı sıvıyağ
2,5 su bardağı un
1 pk kabartma tozu
1 çorba kaşığı kakao
1 limon kabuğu rendesi
Yapılışı
*Yumurta ve toz şeker çırpılır,püre haline getirilmiş ıspanağın içine sıvıyağı koyup karıştırın daha sonra bu karışımı yumurtalar ile limon kabuğu rendesi ilave edip çırpın
* Un,kabartma tozu  çırpılır karışıma ilave edilir.
* Ayrı bir kaba 1 su bardağı kadar karışım ayrılır ve kakao ile çırpılır
* Yağladığınız kek kalıbımıza önce ıspanaklı karışım daha sonra kakaolu karışım dökülür resimde ki gibi önceden ısıtılmış orta derecelik fırınımızda yaklaşık 40-45 dk kadar pişirilir.
* Afiyet Şifa olsun

3 yorum:

  1. ellerinize sağlık,çok güzel tarfleriniz var.ben sizden birşey rica edicem.ben ameliyat olucam gitmediğim dr.kalmadı bu günkü allaha çok şükür sorunu anladı teşhhisi koydu.önceki ameliyat dr hatasındandı şimdi öyle çok korkuyorumki bundada sıkıntı yaşarmıyım diye.bana istihare nası yapılır yardımcı olurmusunuz başkalarına saçma gelebilir ama bilmek istiyorum dr iyimi.bloğunuzu takip ediyorum.şimdiden tşk birde çok yakın arkadaşım yarın kanser ameliyatı olucak onada dua,edermisiniz.

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design