Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Ocak 2013

Portakallı Fındıklı Kurabiye, Yumurtasız Kurabiye

 
Herkese merhabalar yumurtasız kurabiye olur mu demeyin çokda güzel oluyor. pasasofram.blogspot.com' daki yumurtasız ve sütsüz etkinliğine davet alınca düşündüm ve bu kurabiyeyi denedim bu kadar güzel olabileceğini tahmin etmiyordum ama herkese tavsiye edebilirim.

Malzemeler
1 portakal rendesi (Portakal kabuğunun sadece sarı kısmı ince rendelenecek)
1 pk margarin (eritilmiş)
1 su bardağı pudra şekeri
1 su bardağı fındık içi
1 büyük boy çay bardağı sıvıyağ
2 tepeleme yemek kaşığı mısır nişastası
1 pk kabartma tozu
4-4,5 su bardağı un

Yapılışı
* Unu, pudra şekerini, mısır nişastasını kabartma tozunu geniş bir kabta harmanlayalım.
* Fındığı ve portakal rendesinide karıştıralım.
* En son eritip soğuyan margarini üzerinde gezdirerek yoğrmaya devam edelim.
* Sıvıyağ ile kıvamı ayarlayabiliriz. İyice yoğurduğumuz hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar kopartıp fırın tepsisine dizelim. Tepsiyi ister yağlayın ister yağlı kağıt serin farketmez.
* 15-20 dk kadar fırında pişirebiliriz..
* Ağızda çok çabuk dağılan ve çok lezzetli bir kurabiye oluyor..Afiyet Şifa Olsun..

Bu tarifi     http://pasasofram.blogspot.com yumurtasız ve sütsüz etkinliğine gönderiyorum. Kolay gelsin sevgiler


7 yorum:

  1. cok tsk.ediyorum ellerinize saglik, tarifiniz yayinlandi

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim severek yaptım :)

    YanıtlaSil
  3. Blogumda reklam yayınlanıyor buna nasıl engel olabilirim acaba tıkladığımda gelen link aşağıda
    http://www.dealio.com/?utm_source=Widgipedia&utm_medium=Banner&utm_campaign=Widget

    Bilen varsa bana yorum bırakın lütfen

    YanıtlaSil
  4. Canim ellerine emklerine saglik afiyetler olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sağol..

      Sil
  5. Öncelikle kandilin mübarek olsun canım !
    Evet yumurtasız kurabiye olurmu diyorum ama yapmışsın olmuş ellerine sağlık..Aklımda deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Rabb'im nice kandillere hepberaber kavuştursun inşaAllah..

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design