Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Ocak 2013

Tavuklu Krepler

Herkese merhabalar dün yaptığım kreplerimi ancak bugün yayınlayabildim oğlum kurstan gelirken hafız arkadaşını getirdiğini eşim telefonla bildirince bu kadar tesadüf olur kuşbaşı tavukları suda haşlamıştım hemen tavada sotledim..
Herkes nasibini yermiş bunu bir kez daha anladım. Hemen krep yapmak aklıma geldi. Gençlere güzel bir sofra hazırladım ayranlarına zemzem karıştırdım. (kreplerin yanına yoğurtlu çorba ve tatlı acil olunca tahin helva iyi gitti)
Arkadaşı o kadar beğenmişki "annen ahçlıkta çalıştı mı ? Hepsi çok güzel olmuş" demiş. Tabi oğlumda gülerek"internette blog açtı resmini bile çekti" demiş arkadaşı giderken bana çok dualar etti benim yüreğimin yağları eridi.
Cuma günü bir arkadaşımız abdestini alıyor kur'an evine geç kaldım diyerek telaş yapınca araba çarpıyor ve oracıkda vefat edmiş. Kendi evinin elli metre ilersinde olan bir şey bu..Biz duyduğumuzda şok olduk yani bir anda insan aynanın diğer tarafına geçebiliyor.. Cumartesi 11:00 gibi onu uğurlmaya gittik.
Çok üzüldük ama bir kalabalık cemaat oldu. Ben de çok şaşırdım sanki oraya bir şeyh gelmişte insanlar oraya ziyarete gelmiş gibi çok kalabalık bağırma çığırma yok ağlayanlar çok sessiz kendi hallerine ağlıyorlar.
 Ben kendimi son ana kadar tuttum ama cenaze kapıya gelince komşulardan helallik alınıpta kıyamadığımız evlerimize çıkamadan kapıdan alıp götürdüler ya ben orada biitim zannettim.. Allah gani gani rahmet etsin. Dualarla ebedi evine yolculadık açılan çamurlu topraklara bırakıverdiler onu kabullenmesi ne kadar zor. Korkuyorumda ameli salihsen Hakk'a aşıksan korkma ama yinede Allah'ın Rızalığını kazanıp kazanamadığımızı bilmediğimiz için ben ce korkulur..  Ya Rabb'im aşkımı kabul etmezse ne yüzle geldin huzuruma derse ne cevap veririm bilemiyorum..  
Neyse sizleri de üzmeden ben tarifime geçeyim..


Malzemeler
1 adet tavuk gösü kemiksiz kuşbaşı
1,5 su bardağı süt
5 yemek kaşığı tepeleme un
tuz. sıvıyağ, ketçap
baharatlar kekik, karabiber, pul biber
Küçük küp doğranmış patates kızartması
Yapılışı
* Önce tavuk göğsünü suda haşlayıp bir teflon tavada azyağlı baharatlarla soteleyelim suyunu iyice çeksin..
* Krep malzemelerini karıştıralım mikserle iyice çırpalım.
* Teflona tavada az yağda birer kepçe dökerek altı üstü kızarana kadar pişirelim..
* Kreplerin içine patates kızartması, tavuk soteden 1-1,5 yemek kaşığı koyalım üzerine ketçap sıkıp dürüm yapalım.
* Kreplerin üzerinede ketçap sıkabiliriz. Yanına zemzemli ayran :) harika olur.
* Afiyet şifa olsun.. 

2 yorum:

  1. Canım ellerine sağlık.Başınız sağ olsun .Ölüm kaş ile kirpiğimiz kadar yakın.Hayırlı yaşam ve hayırlı ölüm nasip etsin Allah'ım. Ellerine sağlık,ağzı dualı gence hazırlanan bir yemek hem bereketli olur hemde çok lezzetli olmuş resimlerden belli. Rabbim dualarmızı ,ibadetlerimizi kabul eder inşallah huzura huzurla varabiliriz.Selam ve sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ne kadar güzel dualar ve temenniler bunlar Allah razı olsun. Allah yar ve Yardımcımız olsun inşAllah :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design