Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Şubat 2013

Ev Yapımı Ekmek Arası Tavuk Döneri



Dışarıda satılan yiyecekleri seviyorsak birde hijyen mi değil mi diye şüpheleniyorsak evimizde bizim hazırlamamız en uygunu..
Benim gibi en pratik ne olabilir. TAVUK DÖNERİ :) hazırladım bir ısırık almışken hemen resmini çekip pratik yemekler adı altında paylaşayım dedim. Malzemeleri veriyorum..

Malzemeler
1 adet kemiksiz tavuk göğüs (kuşbaşı doğranmış)
nane, karabiber, pul biber ve tuz
Patates kızartması (Ben 3 adet büyük patates kızarttım)
Katçap- mayonez dilerseniz turşu

Yapılışı
* Önce tavuk göğsünü yıkayalım ve tencerede üzerini iki parmak geçecek şekilde su ekleyelim. Suyu çekince kontrol edelim çatal batırınca kolayca çatala geliyorsa pişmiş demektir. Ocağı kapatabiliriz..
* Suyu iyice çekince üzerine 3-4 yemek kaşığı sıvıyağ gezdirelim..Baharatları ve tuzu ilave edelim. Bir iki dakika daha pişirelim. Kızarmaya başlayınca ocağı kapatalım
* Ekmeğin içine tavuktan 3-4 yemek kaşığı koyalım. patates kızartması, turşu, ketçapı da sıktıkmı tamam ağzımıza layık oldu demektir..Dileyen mayonezde ilave edebilir..
* Afiyet Şifa olsun..     

6 yorum:

  1. Son zamanlarda dışarda keşfettiğim biryerde hep ekmek arası döner yiyorum ..Çok seviyorum ama evde hiç denemedim :) Neden olmasın değilmi akşam menüsü yapabilirim eşimde sever :)) Ellerine sağlık canım afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şimdiden size de afiyet olsun :)

      Sil
  2. oof oof ooof bak işte buna hayır diyemeyeceğim :)
    enfes görünüyor...
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyur gel misafirim ol beraber yiyelim canım :)

      Sil
  3. tahaylayenihayat19 Şubat 2013 08:50

    Çok sağlıklı ve lezzetli görünüyor. İlk fırsatta deneyeceğim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık,ev yapımı mis gibi tavuk döneri:)

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design