Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Şubat 2013

Ev Yapımı Galete Unu




Pratik ve evdeki bayat ekmekleri değerlendirelim ekmek atmaya son verelim inşaAllah. Birçok evhanımı biliyor olabilir ama bilmeyenleri düşünerek hazırladım bu tarifi..

Malzemeler
Bayat ekmekler, pide, lavaş..vs


Yapılışı
* Evde ne kadar bayat ekmek, pide, lavaş  varsa elimizle küçük küçük kopararak fırın tepsisine yağlamadan kuru olarak yerleştiriyoruz. Fırında 15-20 dakika kızartıyoruz. 
* Fırından çıkardığımız kızarmış olan malzemeyi elimizde sıkarak yani uafalyarak rondoyu dolduruyoruz.
* İyice ufalanana kadar rondodan geçiriyoruz.. Buzdolabı poşetinde çok uzun bir süre muhafaza edebilirsiniz...

6 yorum:

  1. önceleri bende yapiyordum bunu ama cok uzun zamandir yapmadim tekrar aklima düsürdügün icin tsk.ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim bu güzel yorum için :)

      Sil
  2. Bende evdeki bayat ekmekleri rondodan geçirip buzluğa atarım köfte yaparken sonradan kullanırım. Ama hiç fırınlayarak denemedim.İsrafın her türüne karşıyım.Bu bilinçli paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim daha kullanışlı oluyor bir deneyin. Hem daha uzun süre saklayabiliyorsunuz..

      Sil
  3. tahaylayenihayat15 Şubat 2013 23:47

    Kelime doğrulama ile ilgili uyarı için teşekkür ederim. Malum yeni olunca bilmiyorum çok fazla detayları:) Sanırım kaldırdım artık. Sizler gibi iyiniyetli insanlara rasgeldiğim içinde mutluyum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım kelime doğrulama beni çileden çıkarıyor harfleri rakamları iyi seçemiyorum ve caydırıcı oluyor anlayışın için asıl ben teşekkür ederim :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design