Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Şubat 2013

Ev Yapımı Meyve suyu




Kuru kayısı çok olunca ne yapabilirim diye düşündüm ve meyve suyu yapıp evde aileme ikram ettim çok beğendiler dileyen sulandırdı ben daha yoğun sevdiğim için katı olarak içtim. Aslında katı komposto yapıyorsunuz blenderden geçiriyorsunuz ve istediğiniz meyvenin kurusundan da yapabilirsiniz ben yinede tarifi vereyim..


Malzemeler
1-1,5 kg kuru kayısı
2 kase şeker
su üzerini iki parmak geçecek kadar su

Yapılışı
* Önce kuru kayısıları bir kaç kere suda beşer dakika bekleterek yıkıyoruz..
* Derin bir tencereye alıyoruz üzerini iki parmak geçecek kadar su ilave ediyoruz
* Kaynamaya başladıktan sonra şekeri ilave ediyoruz.
* Arada bir karıştıryoruz. Tadını bakarak şekeri istediğimize göre ayarlayabiliriz.
* Soğumaya bırakıyoruz.
* Pürüzsüz olana kadar blenderden geçiriyoruz
* Sürahide suyunu ayarlama yapabilirsiniz. Bardaklarda bal ile tatlandırabilirsiniz.
* Afiyet şifa olsun 


4 yorum:

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design