Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Şubat 2013

Zeytin İçli Patates Topları



Patates topları çok pratik bir lezzet zeytinlerin içini boşaltıktan sonra fıstık ile de dolgu yapabilirsiniz..
Malzemeler
2-3 haşlanmış patates
2-3 adet taze soğan
1/3 maydanoz
tuz, karabiber, pul biber
zeytinlerin içerisine fıstık veya başka çerezde konulabilir..

Yapılışı
*Patatesleri çatalla eziyoruz ve öceden hazırladığımız ince doğradığımız soğan ve maydanozu tuzu karıştırıyoruz.
* Zeytinleri ben fındık kıracağım ile çekirdeklerini çıkardım. Şekilleri bozulmadı kurabiye yapar gibi ceviz büyüklüğünde patatesli harcı avucumda düzledim içine pulbiberli, karabiberli zeytini koyup kapadım elimde yuvarladım.
* Afiyet Şifa olsun..

2 yorum:

  1. değışık bır tarıfmıs elıne sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok lezzetli oluyor :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design