Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 Mart 2013

Geçen yıl bir kız bebek dünyaya getiren şarkıcı Beyonce, hamilelik sırasında 26 kilo aldığını itiraf etti ve diyeti

Bu diyetle 26 kilo verdi
Geçen yıl bir kız bebek dünyaya getiren şarkıcı Beyonce, hamilelik sırasında 26 kilo aldığını itiraf etti. 
Kilo vermek isteyenlere bence güzel bir alternatif. Az ve dengeli yemek ve spor yapmak 
Doğum sonrası makarnayı tamamen bıraktım.
Kırmızı et yerine bol bol balık yiyorum.
Eskiden çok su içmezdim. Artık günde 3 litre su tüketiyorum.

Kahvaltıda yumurtanın beyazlarından yapılmış omlet yiyorum. Yanında ya haşlanmış sebze ya da az yağlı sütle karıştırılmış yulaf ezmesi oluyor.
Öğle yemeklerinde balık ve haşlanmış sebze yiyorum.
 Sadece pazar günleri kendimi şımartıyorum. Şımartırken abartmıyorum. Sadece birkaç dilim pizzayla kendimi ödüllendiriyorum.

4 yorum:

  1. 26 kilomu almış :) Kadın işte mankeni ünlüsü ünsüzü yok..İş hamileliğe gelince hepsi aynı :) Tek fark sonrası..onlar aynı eskiye dönüyor bizlerde kalıntısı kalmadan olmuyor :)

    İş iradede bitiyor değilmi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bugün sabahtan beri tüm öğünlerimi porsiyon olarak yarıya düşürdüm inşaAllah irademi kazanmaya çalışıyorum..
      Bencede canım iş iradede bitiyor. :)

      Sil
  2. MÜTHİŞ BİRDE BANA UĞRASA BU DİYET:)SEVGİLERİMLE ÇOK FAYDALI BİR PAYLAŞIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.. Müthiş bişey anaokuluna başladıktan sonra en az 6-7 kilo aldım ve 7 ay oldu başlayalı aylık 1 kg ortalama almışım..
      İrademi kazanabilsemde kilo verebilsem..
      Bu diyetten herkes çekiyor galiba :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design