Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Nisan 2013

Herkese hayırlı haftalar









Herkese hayırlı bir hafta diliyorum.. Helalinden bol kazançlar ve Allah işlerimizi rast getirsin.. Kursumuzun resimlerini paylaşmak istedim sizlerle.. Her geçen gün eksiklerimzi tamamlıyoruz.. Kur'an'a geçiş töreni için masalarımızı toparlayıp hazırlıkları tamamladığımız zaman foğrafları çekmiştim.. Umarım bu kurs daha nice nice çocukların Kur'an ve sünnet öğrenmelerine vesile olur..

Verdiğin vazifeyi yürütmeye gayret ediyoruz ama fakirane ama halisane gayretimizi, azimetimizi, başarımızı Sen artır ya Rabb!

8 yorum:

  1. Canım çok güzel görüntüler..Çocuklar çok seviyordur sizi eminim..Allah gayretlerinizi artırsın sabır versin :) İnşallah bende kızımı böyle bir kreşe vermeyi düşünüyorum kafama göre biryer bulurum inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklarda yapmacık yoktur içleri dışları birdir bazen anneciğim diye unutum boynuma atılan var. Haftanın ilk üç günü 15-20 dakika kadar daha geç gidiyorum (İsmek bilgisayar kursundayım)okula geçikdiğim zaman "hoşgeldiiin öğretmeniiiim" diyerek eteklerime sarılarak karşılmaları varya o an o kadar şükrediyorum ki Rabb'ime bana böyle güzellikler ikram etti için..
      Onlara hem dini hemde normal okul eğitimi ingilizce bile öğretmeye gayret ediyorum..
      Okul öncesi eğitimi herkese şiddetle tavsiye ederim...
      Teşekkür ederim güzel yorumun için Allah Razı olsun..


      Sil
  2. AMİN..KOLAYLIKLAR DİLİYORUM. SANA DA HAYIRLI HAFTALAR:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hayırlı haftalar..

      Sil
  3. RABBİM YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN OKÜÇÜÇÜK MELEKLERİN HESİNİ TEK TEK ÖPÜYORUM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah cümlemizin yardımcısı olsun.. Ah teyzsi onlarda seni tanısaydılar herbiri kucağına hoplarlar yanaklarından öperlerdi..
      Benim belim bakalım ne kadar dayanacak :)
      Allah Razı olsun..

      Sil
  4. hepimizede canım iyisin demi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Allah bugünümü aratmasın hayırlı haftalar..

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design