Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Mart 2013

Kakaolu Kurabiye


Herkese hayırlı haftasonları diliyorum çalışanlarada Allah yardım etsin.. İstanbul'da hafta içi hava açık ve güneşli hafta sonu ise soğuk ve yağışlı geçiyor. Hafta içi çalışanların biraz morali bozuluyordur ne yapalım takdiri ilahi.. Epeydir blogumu güncellemedim ama google+ bana daha cazip geliyor.. Facebookla zaten aram çok iyi değil.. Twitter ise fazla zamanımı almıyor en fazla 15 dakika, diyebilirim ama google+ (peygamberimin izinden Topluluğu) günde enaz 1-2 saatimi alyor haliyle tariflerin fotoğrafları birikiyor fırsat bulunca yayınlıyorum. Evde yemek yapmayı azaltım eşimde kabul etti. Çünkü kilolarımızın önüne geçemiyoruz. Haliyle tariflerde azaldı ama ben bunada bir formül bulurum..

Malzemeler
1 yumurta
1 pk margarin (eriterek kullandım)
1 su bardağı pudra şekeri
1 pk kabartma tozu
25 gr kakao (1 küçük paket)
Aldığı kadar un
Üzeri için pudra şekeri

Yapılışı
* Tüm malzemeleri yoğrun ceviz büyüklüğünde parçalar kopartıp yuvarlayın. Ben bir kısmını pudra şekerine buladım harika oldu tavsiye ederim üzeri pudra şekerlisi daha lezzetli(bence :))
* Afiyet Şifa olsun.

  

11 yorum:

  1. SEVGİLİ MUHABBETİM ELLERİNİZE SAĞLIK ALDIM İKİ TANE:))EİŞİMDE VAR YANIMDA YAZIKTIR ŞİMDİ BEN YERKEN O BAKMASIN...SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah Razı olsun tatlı dillim hoş muhabbetlim eşin ve sevdiklerinle mutluluklarınızın daim olması duasıyla her zaman beklerim. :)

      Sil
  2. Eminem burlardada hava bi acik bi kapali .
    Eline saglik çok güzel kuzum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminem diyorsun ya bitiyorum benim çok sevdiğim arkadaşım da bana Eminem diye hitap eder o da şu an ümrede. :(

      Sil
  3. Canim ellerine saglik afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  4. Canim merek ettigin icinde tesekkürler ben kücük bir amaliyat gecirdim bu yüzden blogüma eskisikadar zaman ayiramaya bilirim sevgiler öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin yar ve yardımcın olsun..

      Sil
  5. bayılıyorum senin bu yapıcılığına ve her duruma bir kolaylık bulmana :)
    kurabiyeler de nefis olmuş çatlak çatlak ne de severim ben :)
    ben geleyim ablacığım sen bu tabağı bana koy yanına da çay sen hiiiç kilo almazsın ben alırım senin yerine tombula yakışır nitekim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende bende kilo almıyalım canım. O kadar hareketliyimki anlatamam tüm gün çocuklar halter benim kollarımda ama yemeği kesemedim bi türlü :)
      İstediğin kadar ikramım olsun canım benim. Allah yar ve yardımcın olsun..
      Çok öpüyorum.

      Sil
  6. canım genelde havalr hep öyle gidiyor sanırım..Çalışanlar tabii üzülür hafta sonunu iple çekiyorlarn :) Yemek azaltma konusunda sana katılıyorum herşey yapasımız geliyor , yapıyoruzda ama yiyince kilo almamak elde değil :)
    Eşle anlaşmalı olarak yemek düzeni daha kolay oluyor..Bizde ara ara yapıyoruz yoksa tek taraflı yürümüyor :) Biri yer biri bakar hesabı :)

    Kakaolu şeyleri bende çok seviyorum ne olursa olsun nefis gözüküyorlar ellerine kollarına sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım hoşgelmişsin sefalar getirmişsin güzel yorumun için teşekkür ederim. Ben kilo veremediğim gibi almasam olanı korusam oda yeter bana :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design