Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Mart 2013

Mimlendim.. bende kimi mimlesem kimi ?

Sevgi ve muhabbetlerimle aldığım bu mimi severek cevaplıyorum umarım arkadaşlarımda aynı sevgi ve muhabbetle karşılık verirler..Geliblo17'den Gülcan'cım beni mimlemiş ancak şimdi cevaplayabildim çok hoş bir mim 11 kişide mimlenecekmiş bende mimledim umarım cevap verirler. Gelibolum teşekkür ederim.. 

1- En son kime yalan söyledin? Neden?
Yalan söylemeyi hiççç sevmem ama hergün yalan söylerim.. Neden mi? Anaokulu öğretmeniyim akşam veliler kapıya gelince sorar
-Yarmazlık yaptı mı?
-Hayır ;)
-Sizi hiç üzdümü öğretmenim?
-Hayır ;)
Bunlar sadece küçük yalanlara küçücük örnekler yalansız bir hayat olmaz illaki mutluluk vermek adına oluyor işte..

2- Biz okumuyoruz farzet kendine bir itirafta bulun?
Herşeyi çok ciddiye alırım mimlere verdiğim cevaplardan da anlaşıldığı gibi..


3- Şu an istediğin işi mi yapıyorsun?
Şu an bir ana okulunda hem yönetici hem de öğretmenlik yapıyorum.. Şu an bana göre evet istediğim işi yapıyorum çok faziletli rahmetide zahmetide boooll bir iş şükürler olsun Rabb'ime..

4- Mutlu musun?
Polyannacılık oynuyoruz yoksa mutluluğu yakalamak bu dünyada çok zoooor..

5- Keşke?
Keşke demek bir mümine yakışmazmış o yüzden binlerce keşkelerimden vazgeçtim..


6- Sence ideal eş nasıl olmalı?
Takvalı ve insan olmalı çevresindeki tüm canlılara merhametli.. 

7- Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?
İstanbul/Yenibosna'da yaşıyorum.. Mekke'de yaşamak isterdim hep ama Hasan Basri (ra) sormuşlar "neden buraya yerleşmiyorsun? diye şöyle cevap vermiş. "Vatan hasreti çekmektense Beytullah'ın hasretini çekmeyi tercih ederim" demiş bu sözü duyduğumdan beri İstanbul'dan başka bir yerde yaşamayı düşünmüyorum..
   
8- Korkuların neler ?
Hidayet yolundan yan yollara sapmak ve kul hakkına girmek..

9- Seni en çok ne mutlu eder ?
İNSAN yetiştirmek (içiyle dışıyla mümin olan)


10- Hayatında en çok utandığın an / anı...
Utandığın anı soruyorsun nasıl anlatabilirim ki?

11- Kendinde en sevmediğin özellik ?
Prensiplerime çok bağlı olduğum için bu benim en çekilmez yönüm Allah çevremdekilere sabırlar versin..

11 kişiyi mimlemem gerekiyor..
Hadi bakalım kolay gelsin :)
Birincisin
Tombul Tarifler
Beşparasızblog
mutfağıma buyrun
Yaseminin mutfağından
uğurböceğimutfağım
fatoşça tadlar
mutluluklar sokağı
Nursevince lezzetler
bir kase lezzet
durme durme


18 yorum:

  1. keyifle okudum ablacığım
    inşallah en yakın zamanda cevaplamaya çalışacağım
    bakalım neler çıkacak ortaya
    öpüyorum Allah'a emanet ol...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım biliyordum beni geri çevirmeyeceğini..
      Allah Razı olsun..

      Sil
  2. ALDIM CANIM MİMİMİ:)ALLAHIN İZNİYLE CEVAPLARIM ...SİZİN CEVAPLARINIZI OKUDUM TATLI MUHABBETİM YOLUNUN AÇIK OLSUN..RABBİM YARDIMCINIZ OLSUN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin teşekkür ederim.. Allah Razı olsun.. Hep beraber bu yola devam ama tatlı tatlı :)
      Allah tüm iyilerle beraber yardımcımız olsun inşAllah..

      Sil
  3. Canım hayırlı akşamlar.
    okuyum hisseler alınacak cevaplar.
    bende nasip olursa cevaplarım.
    her şeye inşAllah demek lazım:)
    sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hayırlı akşamlar..İnşaAllah merakla bekliyorum güzel cevaplarınızı. :)

      Sil
  4. mim için teşkk ederim canım.en kısa sürede cevaplayacam inşallah.segiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim.. İnşaAllah merakla bekliyorum sevgiler :)

      Sil
  5. güzel cevaplar keyifle okudum :)
    mim için teşekkürler en kısa zamanda cevaplamaya çalışıcam sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Allah Razı olsun cevapları şimdiden merak ediyorum.:)

      Sil
  6. Teşekkürler mim için eminecim .kısmetse cevaplarım sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmetse ? :(
      inşaAllah ben cevap bekliyorum..:)

      Sil
  7. Çok teşekkürler canım cevapladığın için,yüreğine kelamına sağlık,,biliyordum senin mutlaka cevaplıyacağını zaten :)
    Cevapların çok hoşuma gitti ama özellikle nerede yaşamak istersin sorusuna verdiğin cevaba bayıldım,birde fotoğrafların çok güzel,güllerle karşılamışsın bizi,çok sağol :)
    Allah'a emanet olasın,öperim,selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..
      Beğendiğine sevindim :)

      Sil
  8. canım eminem cevapladım çokta güzel oldu teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok duygulanarak okudum Allah Razı olsun teşekkür ederim :)

      Sil
  9. KEYİFLE OKUDUM SİZİNKİLERİ, BU GÜN DE GECİKMELİ DE OLSA KENDİ CEVAPLARIMI YAYINLADIM. sEVGİLERLE...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bende sizin cevaplarınızı keyifle okudum çok içten ve samimiydi..
      Allah Razı olsun. :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design