Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 Mart 2013

Peynirli Poğaça

Herkese merhabalar ve hayırlı akşamlar diyet yapabilme adına artık evde hamur işleri yapılmıyor. Bu tarifte geçen haftadan kalma şimdi yayınlayabildim. Tüm porsiyonları yarıya düşürdüm ve saatli yiyorum. Bakalım ne kadar dayanabilicem. Şimdi tarifimi veriyorum Allah'a emanet olun..

Malzemeler
2 yumurta (bir sarı üzeri için ayrılır)
1 su bardağı yoğurt
1 su bardağı sıvıyağ
1 paket margarin (oda sıcaklığında)
1,5 tatlı kaşığı tuz
2 pk kabartma tozu
Aldığı kadar un (yaklaşık 1 kg un)
üzerine çörekotu veya susam
İç harcı için
Beyaz peynir

Yapılışı
* Çok basit önce sıvıları karıştırın ve diğer malzemeleride ekleyerek yumuşak bir hamur  elde edilir.
* Elimize mandalina büyüklüğünde hamuru alıp yuvarlayalım düzleyelim ortasına peynir koyup kapatalım fırın tepsisine dizelim. Ben tepsiyi yağlamadım (yapışmadı)
* Üzerine yumurta sarısı sürmeden evvel içine 1,5 tatlı kaşığı kadar sıvıyağ katalım karıştırdıktan sonra poğaçalara sürelim susam serpelim. Fırının ısısını orta ayara göre ayarlayalım kızarana kadar fırını açmadan pişirelim afiyet olsun..

5 yorum:

  1. Konu başlığını görünce dedim diyet gitmiş herhalde ama önceden kalma tarifmiş :) Canım harika gözüküyorlar ellerine sağlık nefis gözüküyorlar ,,Sıcak sıcak ne güzel yenirdi şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım diyet gitmedi ama çocuklar geldi benim işim zorlaştı. Hafta sonu ödülü biraz fazla kaçtı ama diyete devam azimeti aldım elime inşaAllah :)

      Sil
  2. Kolay gelsin eline saglik canim.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık,şimdi çayımın yanına olsa afiyetle yerdim:)Diyet bana da lazım ama bugün yarin başlarım diye bekliyorum:)Kolay gelsin,sevgiler:)

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design