Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Nisan 2013

2013 Tesettürlü gelin başları ve gelinlikler..


Benim gençlik halimin kopyası ister inanın ister inanmayın :) Bir zamanlar ne kadar güzelmişim :(


Bu gelinliği, gelinbaşını ve çiçeğini çok beğendim..

Herkese merhabalar böyle bir post nerden çıktı demeyin hep içimde ukte kaldı testtürlü bir gelin başım olmadı diye.. Gelinliğim güzeldi ama saçlarım açıktı. Şimdi tesettürlü gelinleri görünce aklıma kendi düğünüm geliyor ki saçlarımın güzelliği kapanmasın diye duvak bile kullanmadım. Çok uzun saçlarım vardı kuaförde çok güzel yapmıştı çiçekle süslemişti.
Şimdide kızım yok. Allah nasip kısmet ederse gelinlerime inşaAllah diyorum.. Resimler netten alıntıdır. Gelinlik ve gelin başlarının modellerini seçtim kendim ve sizler için..
Allah'a emanet olunuz..
Muhabbetle kalınız..

4 yorum:

  1. Canımben sadece ilk resimi görebiliyorum..Diğerlerini göremiyorum diğer tarayıcılarlada baktım ama açılmadı :) Merak ettim sana benzeyeni :)
    Herkesin içinde ukte kalan şeyler mutlaka oluyor düğün esnasında..Huzur olsunda gerisi boş değilmi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet önemli olan huzur..huzurunda islami olanını Allah cümlemize nasib eder inşaAllah.. diğer yoruma bakılırsa resimler görünüyor ben sorun varsa eğer nasıl giderebileceğimide bilmiyorum :)
      Allah yar ve yardımcımız olsun..

      Sil
  2. Canım hayırlı haftalar .
    çok güzeller eline sağlık:)))
    Amin benimkilerede :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin diyelim Rabb'im dualarımızı kabul eder inşaAllah..

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design