Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Nisan 2013

Damla Çikolatalı Çilekli Pasta


Herkese merhabalar nasıl tarif edicem asıl maharet orda önce dikdörtgen bir kek yaptım. Daha sonra rondodan geçirdiğim çilekleri kakaolu krem şanti ile mikserde 4-5 dakika çırptım. Keki dilimledim aralarına şantiledim ve damla çikolatadan bol serptim sonra dilimleri birleştirdim. Kekin tamamınıda şantiledim. üzerine çilekli sos gezdirdim ve damla çikolata serptim. en az 2-3 saat buzdolabında dinlendirdikten sonra servis yaptım.. Bu pasta bir gün dolapta beklediğinde şanti ve kek iyice özleşiyor biz beğendik umarım yapanlarda beğenirler..Allaha emanet olunuz..

Kekin Malzemeler
3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı çilek (rondoda çekilmiş)
1 pk kabartma tozu
1 pk vanilya
2-3 yemek kaşığı su
2,5 su bardağı un
Not. 500 gr çileği 1,5 su bardağı şeker ile kaynatıp soğuttum (Bir gün önceden hazırlamıştım)

Krem Şantide süt yerine 1 su bardağı rondodan çektiğim çilek kullandım. Çok fazla sert olmayan bir şanti elde ediyorsunuz keki dilimlere ayırın aralarına sürün kek şantiyi çekince yumuşak bir pasta olacak (kek dilimleri bir parmak kalınlığından fazla olmasın biraz zahmetli ama güzel oluyor tekrar yapmayı düşünüyorum yapım aşamalarını resimleyerek) 
Afiyet Şifa olsun..

4 yorum:

  1. İlginç bir pasta olmuş canım..Senin bu üretkenliğine hayranım :)

    Sevgiler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginç derken :) neyse hayranım kurtardı biraz :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design