Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Nisan 2013

Damla Çikolatalı Limonlu Kurabiye


Hafta sonunu hazırlığımı yapmaya başladım limonlu bir kurabiye canım çekti üzerine boncuk boncuk çikolatalar eklenince dahada nefis oldu. Sırada pastam var keki hazırladım kalanıda bu gün yapıcam. Dün kursada gitmedim hava güzeldi temizlik yaptım ki bu gün stresli olmıyayım diye..
Ben her zaman pratikliği severim bilinen tarzda ki kurabiyeye limon kabuğu rendesi üzerine damla  çikolatası kullandım bu kadar..
Malzemeler
1 yumurta
1 yemek kaşığı toz şeker
1 su bardağı pudra şekeri
1 pk margarin
1 limon kabuğu ince rendelenir
Aldığı kadar un

Yapılışı
* Genişce bir kaba önce yumurta ve tozşekeri iyice çırpalım üzerine diğer malzemeleri ekleyerek elde ettiğimiz hamurdan iri bir ceviz büyüklüğünde alıp elimizde yuvarlayalım.
* Damla çikolatayı bir kaseye dökelim. Kurabiyeyi bandıralım daha sonra avucumuzda damla çikolataları kurabiyeye bastırarak gömelim.
* Fırında 10 veya en fazla 15 dakika pişirelim. Benim fırınımı 85 dereceye ayarladım. Her fırının ayarı farklıdır unutmayalım..Kurabiyeler beyaz olmalı çok pişirip rengini karartmayalım. (İçi pişiyor)
* Afiyet Şifa olsun..

2 yorum:

  1. Havuçlu ve kakaolu kekin üzerine ne koyduğumu sormuşsun, ayva reçeli koymuştum keke çok yakıştı. Damla çikolatalı kurabiyeyi çok severim, harika görünüyor ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reçelli kekinin sunumu çok güzeldi ondan sordum..
      Benim kurabiyelerimde albeni demiyorlar mı?

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design