Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Nisan 2013

Köfteli Kabak Yemeği





Köfte Malzemeleri

300 gr kıyma
1 yumurta
1 soğan
2 yemek kaşığı galete unu
1 adet domates
nane ve pul biber
ve
3 adet kabak

2-3 adet sivri biber
4-5 adet minik domatesler (ortadan ikiye bölerek kullandım)
1 su bardağı su
1 tatlı kaşığı salça ve tuz

Yapılışı

* Kabakları halka olarak kesip içlerini boşaltın resimdeki gibi..
* Köftelik malzemelerin tamamını karıştırıp yoğurdum ve kabak halkalarının içine doldurdum.
* Kıymalı kabak halkalarını tencereye dizdim üzerlerine domatesleri ortadan böldüm kapak olarak kullandım.
* Sivri biberleride üzerlerine kalın doğradım.
* Bir su bardağı suyla salça ve tuzu karıştırıp üzerlerine gezdirerek döktüm.
* Bir taşım kaynadıktan sonra kısık ateşte hiç ağzını açmadan suyunu çekene kadar (sadece tencere dibinde kalacak şekilde) pişirdim..
* Nane pul biber ve pilavla servis yaptım.
* Afiyet Şifa olsun..



2 yorum:

  1. Harika bir yemek olmuş canim ellerine sağlık..ilk defa gordüm bu şekil yapılanı..Deneyeceğim ilk fırsatta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim eşimde çok beğendi ama büyük oğlum kabağı görünce tencere kapağını usulca kapadı :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design