Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 Nisan 2013

Kolay Pasta


Benden bir pratik pasta taifi daha pandispanya değilde yumuşak bir kek yaptım ortadan ikiye böldüm çilekleri rondodan geçirip kekin orta katına sürdüm üzerine krema yapıp döktüm daha sonra kekin diğer yarısını üzerine kapadım. Krem şanti hazırlayıp en üstüne sürüp damla çikolatlar ile süsledim..

Kekin Malzemesi
3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı çilek
1 pk vanilya
1 pk kabartma tozu
2,5 su bardağı un

Krema Malzemesi
1,5 su bardağı süt
1 yemek kaşığı un
1 yemek kaşığı nişasta
2,5 yemek kaşığı şeker
1 pk vanilya
1 çay bardağı damla çikolata

Üzeri için
Krem şanti paktindeki tarife göre hazırlanır..
Yapılışı
* Kek malzemeleri karıştırılır ve akışkan bir hamur elde edilir. Kelepçeli kalıpta pişirilir.
* Ortadan ikiye bölünür rondodan geçirilen çilekler kekin orta katına sürülür.
* Üzerine krema malzemeleri tencereye alınır göz göz olana kadar sürekli karıştırılarak pişirilir sıcakken kekin orta katına dökün daha sonra kekin diğer yarısını üzerine kapatın.
* Krem şanti hazırlayıp en üstüne sürün damla çikolatlar ile süsleyin..
* Afiyet Şifa olsun..

2 yorum:

  1. Eline saglik Mmmm kuzum harika :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım harikasın Allah Razı olsun :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design