Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Mayıs 2013

Dostluk mimine cevap :)


Herkese merhaba dostluk deyince aklıma ilk gelen güvendir. Dostumu seçerim krıterlerimde öncelik Allah korkusudur ama üç çeşit insan vardır.
1-Kazma gibidir :) hep bana hep bana der "bencildir istemem",
2-Kürek gibidir :) hep sana hep sana der "bundada kendimi bencil hissederim"
3-Testere gibi insan :) bir sana bir bana yani;"sıkıntıları sevinçleri merhameti sevgiyi dostluğu ve cömertliği paylaşır" işteböyle bir dostu bulduğum zaman ona sımsıkı sarıl bırakmam taa ki o beni bırakıncaya kadar.


besparasiz.net'in sahibesi ve dostum diyebileceğim blog arkadaşlarımdan sevgili Ayşegül beni mimlemişti.. İnşaAllah mimin cevabını beğenirsin.. Ama gerçekten duygularımı yazdım. Sevgilerimi gönderiyorum..
Bende dileyen arkadaşlar kendileri mime cevabı yorum olarakta bırakabilirler diyorum.
Allah yar yardımcımız olsun amiiin


 

2 yorum:

  1. Canim okadar içten cevaplmışsinki yüreğine sağlık..Butun yazdıklarına katılıyorum..
    Guzel dileklerin için teşekkür ederim bilmukabele canim..Gonul karşılıklıdır herzamn :)
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sağol varol hep böyle dost kal olur mu :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design