Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Mayıs 2013

Hurmalı Toplar

Soldaki daha önce yayınladığım havuç topların aynısından ama hurmalısını yaptım maalesef her aşamasının resmini çektim ama en son aşamasının resimini çekmeyi unutmuşum bu nedenle daha önce yaptığım havuç toplarının resmini koydum aynısı oldu zaten.. Anaokulu öğrencilerimiz ve velileriyle beraber pikniğe gittik bende Medine'den aldığım hurmalardan hindistan cevizli toplar yaptım gece çok geç olmuştu son resmi çekmeyi unutmuşum hanımlar çok beğendiler benden güzel bir süpriz oldu onlara.. Piknik resimlerinden birkaç kare bir sonraki posta yayınlamayı düşünüyorum inşaAllah.. Şimdi tarife geçiyorum..
Malzemeler
50 adet hurma
1 paket kakaolu pötibör bisküvi
3 yemek kaşığı toz şeker
1 su bardağı fındık rondoda çekilmiş fındık
1 su bardağı su
1,5 kase hindistan cevizi

Yapılışı
* Yıkadığımız ve çekirdeklerini temizlediğimiz hurmaları bir tencereye alalım içine şekeri, rondoda çekilmiş fındığı ve 1 su bardağı suyu ilave edip pişirelim
* Suyunu çeksin karıştıralım ve rondodan tekrar geçirelim. Geniş bir kaba aktaralım elimizde kakaolu bisküviyi çok ince ufalayarak tamamını kullanalım. Kaşıkla iyice karıştıralım.
* Yarım yemek kaşığı hurmalı harcı, hindistan cevizli kaseye bırakalım ve parmak uçları ile kasede yuvarlayalım daha sonra avucumuzda yapışmadan yuvarlayarak birer ceviz büyüklüğünde toplar yapalım...  
* Afiyet Şifa olsun..                                                                           

2 yorum:

  1. ellerine sağlık arkadaşım çok lezizler 2 tanecik aldım çayın yanına : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.. Tabiii istediğin kadar alabilirsin :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design