Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Mayıs 2013

Ispanak Salatası



 
Herkese selamünaleyküm dün gece bu güzel ıspanaklarla uğraştım çok temiz taze ve miniciktiler resimde yıkamadan önce görünüyor çok yakın çekim bir karış boyları ile bana tüm akşam iş çıkardılar salatasını böreğini yaptım bitmedi kalanlada akşama yemeğini yapıcam inşaAllah..
Sacede köklerinden çok az kesip suda haşlıycaz kaynamaya başladıktan 1dk sonra ateşi kapatıp hemen soğuk su dolu kaba delikli bir spatula ile aktardım.. Süzgeçte süzülmesini bekledikten sonra borcama dizdim. Üzerine domates sosu nane pulbiber ve tuz ektim sunum aşamasında kök kısmından tutarak rulo yaptım çok hafif ve iştah açıcı çünkü pulbiberli.:) Afiyet Şifa olsun..

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design