Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Haziran 2013

Kağıttan Kelebek Yapımı

Kartonu katlayın ve yarım kelebek çizin açtığınızda çok güzel bir kelebek çıkacak şimdi sıra süslemede...
Ben kalp şeklindeki delgeç ile karton artıklarını değerlendirdim..
Öğrencilerimize parçaları bir araya getirip yapıştırmada ve renk uyumunda yardımcı olduk (Pipetleride onlar yapıştırdılar).. Kesmede acemiler inşaAllah seneye kesme işleminde daha başarılı olurlar..Onlara gazete resimlerini kestiriyorum. İlk defa makas tutan elleri bir görseniz yumuk yumuk çok tatlılar..
Bugün etkinlikler bana kaldı hafızımız hasta bir haftadır gelmeyince tüm yük benim omuzlarıma bindi.. Etkinlik tasarlamak zorunda kaldım. Kartonu koydum önüme boyama kitaplarında kelebek resimlerinden ilham alarak bu kağıt kelebekleri tasarladım öğrencilerim çok beğendiler. Herşey gönlünüzde geçenden daha güzel ve hayırlı olur inşaAllah.. 
Muhabbetle Kalın..

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design