Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Mayıs 2013

Mübarek Mekanlara bir yolculuk..

Ne kadar kalabalık ve inşaat var böyle!

Uhud Dağı
Hz. Aişe Mescidi hacılar burada umreye niyet ediyorlar çok özledim oraları..
Peygamber Efendimiz sallallahü aleyhi ve sellemin doğduğu ev hacılar için en önemli merkezlerden biride burası kaybolunca buranın adını verirdim hemen tarif ederler bulurdum :) keşke yine gitsemde o yolları sorsam :(
Cennet-i Mualla Hz. Hatice annemiz burada maalesef hamılar alınmıyor..
Medine'de ki müze mutlaka orda uğramanız gereken yerlerden biri tavsiye ederim..
Bir talebem mart/2013 umre yaptı resimlerini paylaşıyorum.. Allah Razı olsun.. tekrar gitmiş kadar oldum..
Hz. İbrahim'in makamı






0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design