Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Mayıs 2013

Pişmaniyeli Tatlı

Herkesin gönlüne evine Allah huzur ve muhabbet versin. Bu tarifim yeniden değerlendirme diyede düşünebiliriz.. Çocukların çok sevebileceği bir tatlı.. Kısaca özetleyecek olursam kalan kekimi rondodan geirdim pudingledim ve pişmaniyeledim :) Şimdi detaylara geçelim..

Malzemeler
2 su bardağı kek (rondodan geçirilmiş)
2 su bardağı süt
1 yemek kaşığı un
1 yemek kaşığı nişasta
2 yemek kaşığı şeker
1-2 yemek kaşığı fındık kırıntısı
1 çay kaşığı tarçın (siz koymayabilirsiniz)
2-3 yemek kaşığı su

Hazır kakaolu pudıg (üzerindeki tariften sütü az koyuyoruz katı olması için 2,5 tu ben 2 su bardağı süt ile yaptım)

Üzerine pişmaniye (Puding iyice soğuduktan sonra ilave edilecek)

Yapılışı
* Pudıng ve pişmaniye hariç tüm malzemeler bir tencerede pişirilir. Borcama yayılır (kaşığı suda ıslatarak yayabilirsiniz)
* Pudingi hazırlayıp borcamdaki kek harcının üzerine dökün kaşıkla yayılmasına yardım edin soğuduktan sonra pişmaniye ile süsleyip servis yapın.
* Afiyet Şifa Olsun..
* Muhabbetle kalın..

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design