Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Haziran 2013

Haşhaşlı Revani, Meyveli Haşhaşlı Revani



Selamünaleyküm Allah'ın rahmet ve bereketi cümlemizin üzerine olsun.. Mübarek ramazanın manevi güzellikleri kalplerimize inmeye başladı.. İnşaAllah bu ramazan rızayı kazanacak salih amel ve ibadetler yapabiliriz...
Anneme haşhaşlı revani yaptım bir tepsi kendime:) Su bardağı ile kestim kalan kek parçalarını rondodan geçirip kren şanti ile çırpınca böyle minik pastalar oldu.. Adını koyamadım revani dedim noktayı koydum..

Malzemeler
3 yumurta
1 çay bardağı şeker
1 çay bardağı zeytinyağı
1 çay bardağı yoğurt
1 çay bardağı haşhaş
1 paket kabartma tozu
1 su bardağı irmik
1,5 su bardağı un

Şerbet için
1 su bardağı su
3 yemek kaşığı şeker
2-3 damla limon

Üzeri için
1 poşet krem şanti
damla çikolata

Yapılışı
* Kek malzemelerini karıştırıp önceden ısıtılmış fırında pişirelim Ve su bardağı ile yuvarlaklar kesip borcama dizelim..
* Şerbeti bir cezvede hazırlayalım. Ilık hale gelince yemek kaşığı ile kek parçalarının üzerinde dökerek bitirelim..
* Rondodan kalan kek parçalarını geçirelim.. Buzdolabında soğuttuğumuz süte krem şantiyi boşaltalım mikserde iyice çırpalım daha sonra kek kırıntılarını ilave edelim karıştıralım. Krem şanti torbasına koyalım borcamdaki kek parçalarının üzerlerine sıkalım..
* Kayısıları ortadan ikiye bölüp keklerin üzerlerine yerleştirelim.. Damla çikolatalar ile süsleyelim.
* Afiyet Şifa olsun..




 Evde kayısı kurusu fazla vardı ben güzelce yıkadım ve bir kaç saat suda beklettim bir tabakta mutfak masasına bıraktım mutfağa giren çıkan birer ikişer kayısılarım bir anda azaldı.. Bir kısmı ile de revani yaptım :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design