Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 Ağustos 2013

Eyüp Sultan Cami'sinde bir kaç kare..


Güzel bayrağım bu kadar mı yakışır mübarek mekana Eyüp Sultan Cami'sin de  Ramazan Bayramı 3.gününden güzel bir hatıra..

İnsanlarımız ise çok hoş olmuşlar hem duvarlara dileklerini yazıyorlar hem yüzlerini saklıyorlar.. Yani oraya değilde hulusi bir kalp ile yani ihlas ile Allah'tan istesen olmuyor mu? Bir de insanları şahit tutuyorsun sonuç olarak herkesin okuduğu bir yer..
Bu ağacın varlığını devam ettirmesi burada olması bile bir mucize..
Bu ağacı çok severim her defasında gittiğimde bakarım hala yerinde duruyor.. 
Her cepheden çektim Allah nazarlardan korusun torunlarıma da görmek nasip olur inşaAllah.. Diyecekler ki "Babaannemin blogunda resmini görmüştük" güzel düşünceler bunlar inşaAllah :)
Hayalimde ki köşk bu dünyada da inşaAllah hayırlısı ile nasip olur..
Yukarıda ki caminin alt kat penceresin de ki çiçekler çok güzellerdi..

Bu benim günlüğüme bir kaydımdır.
İlerde torunlarıma ve gelinlerime sevgilerimi gönderiyorum..
Kayıt 2013 Ramazan bayramı
Duam : Allah'ım memleketimizi ve islam alemini hatta yeryüzündeki tüm masum insanları canlıları koru!..
Muhabbetle kalın sevgili  dost ve blogger arkadaşlarım..

4 yorum:

  1. 4 yıl önce gitmiştim ben en son ve yazıları hiç hatırlamıyorum. Ağaçlara, sıralara yazan gençleri bir nebze anlıyorum da(onaylamasam da )buralara yazılır mı yaa şok oldum... Yazık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayram nedeniyle kalabalıktı ve yoğunluk vardı..birbirlerinin sırasını bekliyorlar kalem elinde ne istiyeceğini düşünenler mi dersin.. :)

      Sil
  2. NE KADAR SAKİN HUŞULU İNSANIN BAKTIKCA BAKASI GELEN FOTOĞRAFLAR OLMUŞ EMEĞİNE SAĞLIK CANIM BENİM...VAR ÖYLE İNSANLARDA İNANACAKLARINA İNANMAZLAR İNANMAYACAKLARI İŞLERİN PEŞİNDE KUYRUK OLURLAR:)SEVGİLERİMLE İÇİMİ FERAHLATDIN SAĞOL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah hidayet etsin demekten başka bir şey gelmiyor elimden..Hoşgelmişsin tatilden yazını şimdi okudum dualarına katılıyorum..

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design